siot Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Noen som har tips? Gode bæreseler? Har manduca, men han hater å sitte innover... Vil se og er nyskjerrig har bæresjal, kan dette knyttes så han kan bæres framovervent? Evt hvor mange mnd må han være?
Fomle84 Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Henger meg på her for jeg lurer på det samme. Har prøvd Stokke sin, likte den veldig godt. Men får ikke tak i brukt.. Og mannen mener vi ikke skal kjøpa helt ny siden minste er 3,5 mnd allerede..
Gjest yrild Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Du kan bruke sjal forovervendt, men må passe på at de ikke henger i skrittet, men blir støttet i knærne. http://www.tettinntil.no/Instruksjoner_baeresjal_fremovervendt.htm
siot Skrevet 7. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2013 Bør gjerne ikke gi meg helt med manducaen...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Manducaen passer perfekt til ryggbæring Anonymous poster hash: 74b18...f91
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Beco Gemini! Hadde den til mini og hun satt betydelig bedre i den enn til eksempel BabyBjørn (som også er vond for bæreren). I Geminien kan barnet også sitte innovervendt, man kan bære på rygg og på hoften, og den er da ganske lik Manduca/Angelpack/andre Beco'er Anonymous poster hash: 0e89d...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå