Gå til innhold

Mulig å oppheve 50/50?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt det i 3 år nå,og det fungerer dårlig..Far og jeg samarbeider dårlig,mye krangling.

Far holder ikke avtaler

Stemor vil ikke snakke med meg(jeg har aldri snakket med henne,hun foretrekker å late som at jeg ikke finnes)

Stemor dikterer far ifht til barnet 

De snakker dårlig om meg til barnet (som at jeg jobber for mye,noe jeg ikke gjør,jeg jobber som alle andre)

Når far må reise bort i jobb må jeg ha barnet(stemor vil ikke,men jeg syns det er helt greit)

Far har ikke andre til å hjelpe med barnepass,jeg har både besteforeldre og oldeforeldre som stiller opp når jeg trenger det..

Dette er veldig kort fortalt,men det er hovedpoengene.

Når jeg tar det opp med far,sier han bare at da skal han ha hovedomsorgen..

Anonymous poster hash: 94831...b44
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familievernkontoret i første omgang. Aner ikke hvordan du skal gå frem, men de kan sikkert hjelpe deg der :)

Anonymous poster hash: b5f51...cde
Skrevet

Og du, dokumenter alt. Lag deg en dagbok eller noe, og skriv ned. Alle de gangene far jobber og ikke kan ha barnet, så du må ha det. Skriv opp alt du får høre som far har sagt om deg til barnet. Prøv å holde dagboken fri for adjektiver og følelser, skriv så kort og saklig du kan. Da har du noe å slå i bordet med ved en evt. rettssak...

Skrevet

Og du, dokumenter alt. Lag deg en dagbok eller noe, og skriv ned. Alle de gangene far jobber og ikke kan ha barnet, så du må ha det. Skriv opp alt du får høre som far har sagt om deg til barnet. Prøv å holde dagboken fri for adjektiver og følelser, skriv så kort og saklig du kan. Da har du noe å slå i bordet med ved en evt. rettssak...