Gå til innhold

Kolleger som ikke kommuniserer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber sammen med ei dame som ikke kommuniserer med meg i det hele tatt. Aner ikke hva jeg skal gjøre.

Har prøvd og snakker med henne, prøvd å ta kontakt, men hun viser ikke noen interesser. Når jeg spør henne om noe, så svarer hun med surtone tilbake.

Noe tips hva jeg skal gjøre?

Det er bare oss to som jobber.

Anonymous poster hash: 6c86d...361
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si direkte til henne om det er noe hun er sur for. Siden hun er så sur mot deg må hun tåle å få en ærlig mening :)

Anonymous poster hash: acea5...fef
Skrevet

Si direkte til henne om det er noe hun er sur for. Siden hun er så sur mot deg må hun tåle å få en ærlig mening :)

Anonymous poster hash: acea5...fef

Takk for svar. Jeg har spurt henne om jeg har gjort noe. Tilbudt å hjelpe henne, men får bare spydig svar tilbake.

Desverre så er jeg bare vikar her, så det er vel ikke så mye jeg skulle ha sagt. Skal ha møte med sjefen vår til uken,så det blir spennende å høre hva hun har å si.

Skrevet

Flere som har råd å komme med eller har vært borti noe lignende???

Skrevet

Noen ganger må man bare godta at forlk er forskjellig. Ikke alle har samme behovet for å snakke med kolleger eller være sosial.

Har du et behov for å kommunisere med henne gjennom arbeidshverdagen? Er det noe dere må samarbeide om? I så tilfelle er det greit å ta ette opp med sjefen. Hvis det derimot er snakk om sosial prat, så bør du kanskje la det ligge....

Anonymous poster hash: 378ba...43c
Skrevet

Noen ganger må man bare godta at forlk er forskjellig. Ikke alle har samme behovet for å snakke med kolleger eller være sosial.

Har du et behov for å kommunisere med henne gjennom arbeidshverdagen? Er det noe dere må samarbeide om? I så tilfelle er det greit å ta ette opp med sjefen. Hvis det derimot er snakk om sosial prat, så bør du kanskje la det ligge....

Anonymous poster hash: [acronym=

Takk for svar. Jeg godtar at folk er forskjellig og er ydmyk. Jeg skjønner at man ikke trenger å være sosial hele tiden, men når det gjelder jobbrelaterte ting, så gir hun meg ingen informasjon. Hun forandrer masse på ting og jeg aner ikke hva som skjer lenger. Spør jeg henne om noe eller hva som skjer når det gjelder jobb eller arbeidsoppgaver så sier hun ingen ting.

Det er greit at hun kanskje ikke liker meg, men det må da gå an å være profesjonell på jobben? Dama er nesten 60 år gammel!!!! Beklager hvis jeg virker klagende, men må bare få ut min frustrasjon

"Full hash: 378ba563360033f449b039e331c5143c"] 378ba...43c [/acronym]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...