Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Hvordan kan jeg få igang denne?Babyen min la godt på seg i begynnelsen, så plutselig stoppet det opp og vekt kontra høyde-kurven så ikke pen ut lengre. Hun må ha MME på toppen av mm, altså ammer jeg ikke mindre, men gir henne MME 1-2 ganger daglig, da har hun lagt bedre på seg. Hun har også begynt å smake litt grøt, som hun liker godt.Tror det skal være en del melk inni der, men hun gir seg med en gang, og bare ser på andre ting og vil "leke". Forrige uke hadde jeg en 48-timersøkt der jeg ammet hver andre time for å prøve å øke produksjonen, men føler ikke at det hjalp. Ønsker så gjerne å amme, men vet ikke om det går lengre hvis ikke melken flyter litt bedre. HUn spiser godt når jeg ammer henne på natten, men ikke på dagen.Babyen blir straks 5 mnd.Noen med tips?De mottas med en stor takk! Anonymous poster hash: d6418...1c1
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Ingen? Anonymous poster hash: d6418...1c1
Zalosalutt Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Du kan jo prøve å sette igang utdrivingen før barnet blir lagt til, stimuler brystevortene og se gjerne på barnet ditt mens du gjør det. Om ikke du får igang utdrivingen kan en nesespray med oxytosin hjelpe. Brukte dette med førstemann, fungerte veldig godt for meg. Syntocinon, som sprayet heter, er reseptbelagt og bør ikke brukes hvis du ikke merker klar bedring. Obs pga at man kan bli avhengig og miste den naturlige utdrivelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå