Gå til innhold

Hva gjør en...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når den ene i forholdet vil ha mange barn og den andre få? Og når en ikke vil møtes på midten? Synes det er litt urettferdig at han/hun kan si "nå nekter jeg å få flere" når han/hun har fått de en/to han/hun ønsker.

Anonymous poster hash: 50682...939

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kompromiss og gi og ta. Enkelt og greit.

Søsteren min vil ikke ha barn - mannen hennes ville helst ha 5. De har ingen barn - kjærligheten fra mannen er sterkere og han vil heller ha min søster enn mange barn.

Anonymous poster hash: 2c432...9c4
Skrevet

I et forhold må man gi og ta. Hva er viktigst, en skokk med unger eller være med den du elsker med di barna man har.

Anonymous poster hash: 68ecf...875

Skrevet

Mannen ville ha fem før vi fikk barn og jeg ingen.. Etter å ha fått et barn ble vi enige om å få et til og da var vi begge fornøyde, så kompromis. 

Mannen opplevde hva det var å ha et barn og mordererte seg etter det ;) 

Anonymous poster hash: 32017...1ee
Skrevet

Mannen ville ha fem før vi fikk barn og jeg ingen.. Etter å ha fått et barn ble vi enige om å få et til og da var vi begge fornøyde, så kompromis. 

Mannen opplevde hva det var å ha et barn og mordererte seg etter det ;)

Anonymous poster hash: 32017...1ee

Var litt sånn her og, bortsett fra at jeg ville ha fire og mannen ett. Vi kompromisset egentlig på to på forhånd, men nå har vi ett og er veldig enige om at det er akkurat passe. ;)

Anonymous poster hash: 91ae4...3bd

Skrevet

Det er faktisk veldig urettferdig!:(

Her ville samboer ha 2, jeg 4. Så vi ble enig om å få 3! Nå har vi 3, og samboer snakker om et 4.!:D

Anonymous poster hash: f625a...761

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...