Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Hvorfor? Ingen ting er som de skal være og ingen ting er sikkert. - Mini er syk og ikke sovet på 10 måneder. Det samme gjelder oss voksne. En evig kamp med leger og sykehus før vi endelig fikk hjelp. - Leiligheten vi bor i rives en eller annen gang til neste år så vi må finne ny leilighet (å ha barn er det samme som ha dyr, uønsket i leiemarkedet). - Mister kanskje jobben løpet av 2014 fordi det går så dårlig at de må legge ned butikken (få seg ny jobb er vanskelig siden det finnes så få av dem. Søkt på alt som er og levert ut cv osv). - forholdet til min samboer er dødt pga mangel på søvn, sex osv. Vi krangler hele tiden. - 40 kilo etter fødselen sitter ennå (skal til legen for å ta noen prøver). - Har kanskje en deperesjon som sitter fra før jeg fødte (skal til legen for å finne ut det å). - Null kontakt med min familie pga at de bare har negative ting å si om alle. Tilogmed min egen sønn + at moren min mener det er greit å straffe små barn fysisk hardt. Gjorde det med meg gjennom hele oppveksten. - Svigerfamilie som hakker på sin egen sønn hele tiden (så blir bare krangling). Selvfølgelig noen gode stunder. Ser ikke lyset. Har ikke noe fotfeste lenger... Ble rotete, men dagens utblåsning. Anonymous poster hash: ff213...c3d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Klem til deg. Det høres virkelig ikke lett ut! Kanskje dere rett og slett trenger litt avlasting? Kanskje ta kontakt med familievernskontoret eller barnevern for å høre om dere kan få hjelp? Snakk med nav om evt mulighet for omskolering dersom du blir arbeidsledig? Håper det ordner seg for dere! De første to årene med barn er de mest kritiske. Så prøv å hold ut! Anonymous poster hash: 56f92...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå