Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Oppskrift eller link.. Skal lage en gryterett til middag når foreldrene mine kommer. Har før laga chili con carne og en karrigryte.. Blir sikkert en av dem hvis ikke noen har et bedre forslag?? Da tenker jeg enkel gryte, tomatbasert med karbonadedeig, som kan stå på ovnen til gjestene kommer (vet ikke nøyaktig når de er her).. Anonymous poster hash: 1d73a...d75
☆☆☆ Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Personleg likar eg betre å bruke kjøt i bitar, men men.. Skal den vere tomatbasert synes eg ingen ting slår chili con carne, så eg foreslår at du lagar det kjente og trygge Server med salat, brød og creme fraiche. Ellers er Stroganoff ein favoritt, mange fine oppskrifter på nettet
valkyrien Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Den er ikke tomat- og kjøttdeigbasert, men jeg anbefaler sosekjøtt Den type gryter blir bare bedre av å stå lenge på svak varme. http://www.matprat.no/oppskrifter/type-rett/middagsrett/gryter/sosekjott
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Gulasj - det er egentlig ei suppe, men kan gjøres "grytete" ved å redusere på væskemengden. Deilig deilig! Anonymous poster hash: 18681...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå