Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg liker ikke (konsistensen av) løk, men jeg har funnet en oppskrift som det skal være hakket løk i. Går det an å finraspe løken på et rivjern slik at jeg slipper bitene? Anonymous poster hash: f60c6...32b
Soon to be mum Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Ja, men det blir mye saft av løken når du finrasper den, og den setter litt mer smak da, så begynn med å bruke litt mindre mengde enn det står i oppskriften, og smak på retten før du tilsetter mer.
frk Nilsen Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Du kan også prøve å kjøre den i blenderen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Takk for svar alle sammen! hi Anonymous poster hash: f60c6...32b
Galskapens overhode Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Ett av mine barn takler ikke konsistenen av løk. Kjører den alltid i blender. går fint det.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Ett av mine barn takler ikke konsistenen av løk. Kjører den alltid i blender. går fint det. Takk! Bruker du samme mengde som i oppskriften? hi Anonymous poster hash: f60c6...32b
Galskapens overhode Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Ja, men så følger jeg sjelden oppskrifter. Hva skal du lage?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå