Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #26 Skrevet 7. august 2013 Feminint og pompøst - litt som Leander... Liker altså ikke. Anonymous poster hash: f9af3...23f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #27 Skrevet 7. august 2013 Kjempe fint. Må ikke høre på hønene her inne. Her inne skal alle hete Einar, Sindre, Kristian osv. Jeg ville ikke kalt barna mine disse gamle navnene, men jeg mobber ikke av den grunn. Og Gud forby om man skriver et navn med Ch. Det er rett og slett mobbing av navn her inne. Og det er foreldrene som skaper nye mobbere. Alle navn må begynne en gang, og er det så forferdelig å utvide litt. Anonymous poster hash: ce2b9...6e3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #28 Skrevet 7. august 2013 Kjempe fint. Må ikke høre på hønene her inne. Her inne skal alle hete Einar, Sindre, Kristian osv. Jeg ville ikke kalt barna mine disse gamle navnene, men jeg mobber ikke av den grunn. Og Gud forby om man skriver et navn med Ch. Det er rett og slett mobbing av navn her inne. Og det er foreldrene som skaper nye mobbere. Alle navn må begynne en gang, og er det så forferdelig å utvide litt. Anonymous poster hash: ce2b9...6e3 Dagens tåpeligste, gratulerer! Anonymous poster hash: dabde...f21
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #29 Skrevet 7. august 2013 Jeg vurderte det til min eldste, var ung mor (under 20). I siste liten valgte vi noe helt annet, og er så glad for det i dag ti år etter. Skjønner virkelig ikke hva jeg tenkte på! Navnsmaken endret seg drastisk, og heldigvis passer alle barnas navn bedre sammen nå enn de ville gjort hvis eldste het Nathaniel. Anonymous poster hash: 4d3ea...f54
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #30 Skrevet 7. august 2013 Kjempe fint. Må ikke høre på hønene her inne. Her inne skal alle hete Einar, Sindre, Kristian osv. Jeg ville ikke kalt barna mine disse gamle navnene, men jeg mobber ikke av den grunn. Og Gud forby om man skriver et navn med Ch. Det er rett og slett mobbing av navn her inne. Og det er foreldrene som skaper nye mobbere. Alle navn må begynne en gang, og er det så forferdelig å utvide litt. Anonymous poster hash: ce2b9...6e3 Dagens tåpeligste, gratulerer! Anonymous poster hash: dabde...f21 Følte du deg truffet? Anonymous poster hash: ce2b9...6e3
nasse nøffen Skrevet 7. august 2013 #31 Skrevet 7. august 2013 det skulle vi kalle vår, om det var en gutt.. noe det ikke var.... nydelig navn =)
Fertila Skrevet 7. august 2013 #32 Skrevet 7. august 2013 Nei, det navnet liker jeg ikke. Jeg kjenner en som heter det, og det er veldig tungt å uttale synes jeg.
Englenemine Skrevet 7. august 2013 #33 Skrevet 7. august 2013 Nydelig navn , sto mellom det og det vi endte opp med å velge.
Gjest Julia1984 Skrevet 7. august 2013 #34 Skrevet 7. august 2013 Kjempe fint. Må ikke høre på hønene her inne. Her inne skal alle hete Einar, Sindre, Kristian osv. Jeg ville ikke kalt barna mine disse gamle navnene, men jeg mobber ikke av den grunn. Og Gud forby om man skriver et navn med Ch. Det er rett og slett mobbing av navn her inne. Og det er foreldrene som skaper nye mobbere. Alle navn må begynne en gang, og er det så forferdelig å utvide litt. Anonymous poster hash: ce2b9...6e3 Herregud....vondt no sted? HI spurte hva folk synes om navnet!!! Da må jo folk svare hva de mener!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #35 Skrevet 7. august 2013 Ikke et navn jeg er begeistret for. Heldigvis for deg så betyr det ikke noe som helst hva jeg mener. Velg det navnet du liker best selv, er det Nathaniel, ja da velger du det. Anonymous poster hash: faf32...18e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #36 Skrevet 7. august 2013 Kjempe fint. Må ikke høre på hønene her inne. Her inne skal alle hete Einar, Sindre, Kristian osv. Jeg ville ikke kalt barna mine disse gamle navnene, men jeg mobber ikke av den grunn. Og Gud forby om man skriver et navn med Ch. Det er rett og slett mobbing av navn her inne. Og det er foreldrene som skaper nye mobbere. Alle navn må begynne en gang, og er det så forferdelig å utvide litt. Anonymous poster hash: ce2b9...6e3 Herregud....vondt no sted? HI spurte hva folk synes om navnet!!! Da må jo folk svare hva de mener! Ja, faktisk. Jeg syns det er alt for mye hets av navn her inne. Det er dårlig å trekke inn ung mor/NAV osv hver gang det er snakk om et poppis navn. Er generelt mot mobbing av alle slag og hvis du ikke har fått det med deg, er det flere type mobbe-tråder her inne. Ikke nødvendigvis denne tråden, men utallige andre. Anonymous poster hash: ce2b9...6e3
Gjest Julia1984 Skrevet 7. august 2013 #37 Skrevet 7. august 2013 Kjempe fint. Må ikke høre på hønene her inne. Her inne skal alle hete Einar, Sindre, Kristian osv. Jeg ville ikke kalt barna mine disse gamle navnene, men jeg mobber ikke av den grunn. Og Gud forby om man skriver et navn med Ch. Det er rett og slett mobbing av navn her inne. Og det er foreldrene som skaper nye mobbere. Alle navn må begynne en gang, og er det så forferdelig å utvide litt. Anonymous poster hash: ce2b9...6e3 Herregud....vondt no sted?HI spurte hva folk synes om navnet!!! Da må jo folk svare hva de mener! Ja, faktisk. Jeg syns det er alt for mye hets av navn her inne. Det er dårlig å trekke inn ung mor/NAV osv hver gang det er snakk om et poppis navn. Er generelt mot mobbing av alle slag og hvis du ikke har fått det med deg, er det flere type mobbe-tråder her inne. Ikke nødvendigvis denne tråden, men utallige andre. Anonymous poster hash: ce2b9...6e3 Du leser jo ikke HI sitt spørsmål!! Hun vil vite hva folk synes om navnet. Da må jo folk svare hva de synes, evt begrunne hvorfor de synes der er stygt. Det er heller mobbing hvis HI hadde sagt at hun hadde kalt ungen Nathaniel og folk kom med mye usaklige synspunkter om navnet. Men hun ønsker faktisk å vite hva vi synes?? Når det er sagt, jeg synes heller ikke navnet er pent!!
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 7. august 2013 #38 Skrevet 7. august 2013 Jeg liker det ikke såpass at jeg ville brukt det selv, men jeg ser ingen problem med navnet. Synes det er helt greit. Det er bedre enn mye annet.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #39 Skrevet 7. august 2013 Kjempe fint. Må ikke høre på hønene her inne. Her inne skal alle hete Einar, Sindre, Kristian osv. Jeg ville ikke kalt barna mine disse gamle navnene, men jeg mobber ikke av den grunn. Og Gud forby om man skriver et navn med Ch. Det er rett og slett mobbing av navn her inne. Og det er foreldrene som skaper nye mobbere. Alle navn må begynne en gang, og er det så forferdelig å utvide litt. Anonymous poster hash: ce2b9...6e3 Dagens tåpeligste, gratulerer! Anonymous poster hash: dabde...f21 Følte du deg truffet? Anonymous poster hash: ce2b9...6e3 Ja, midt i hjertet, får aldri mer sove nå altså. Anonymous poster hash: dabde...f21
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #40 Skrevet 7. august 2013 Helt ærlig så er det ett av de styggeste navnene jeg vet om. Går i kategorien sammen med Leander og Carosander, Sienna og Millea (dvs. lyser unge mødre og navér laaaaang vei). Sorry, men du ba om svar! Anonymous poster hash: af39d...e61
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #41 Skrevet 7. august 2013 Min bestefar het Nathanael, det synes jeg er mye finere, men jeg ville ikke kalt barnet mitt det. Nathaniel blir litt i samme klasse som Chrisander og Carosander for meg, rett og slett litt harry :-P Anonymous poster hash: 30373...19a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #42 Skrevet 7. august 2013 Ikke noe jeg ville brukt, Men liker du det er det bare å kjøre på..... Anonymous poster hash: 6264f...f89
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. august 2013 #43 Skrevet 7. august 2013 Det er et veikt og feminint navn som jeg ikke engang i halvsøvne ville vurdert til min gutt. I mine øyne et "wanna-be-navn", i samme kategori som Leander, Chris- og Carosander, og en hel haug andre slike jålenavn.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #44 Skrevet 7. august 2013 Nei, like det ikke i det hele tatt Anonymous poster hash: 107ed...e5c
Gunner Skrevet 7. august 2013 #45 Skrevet 7. august 2013 Jeg syns det er helt okei, vet om en søt unge som heter det, men kunne aldri brukt det selv.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #47 Skrevet 7. august 2013 Liker ikke Anonymous poster hash: efbfb...942
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #48 Skrevet 7. august 2013 Nei, det navnet liker jeg overhodet ikke. Litt for mange assosiasjoner til bleka hår, lange falske negler og betakarotenbrunt fjes. Dessverre. Anonymous poster hash: 036b8...3b7
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #49 Skrevet 7. august 2013 Liker ikke.. Men hva andre kaller barna sine bryr meg egentlig ikke. Anonymous poster hash: 428d1...06b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #50 Skrevet 7. august 2013 Nei, det navnet liker jeg overhodet ikke. Litt for mange assosiasjoner til bleka hår, lange falske negler og betakarotenbrunt fjes. Dessverre. Anonymous poster hash: 036b8...3b7 Enig! Kjenner to som heter det og begge mødrene er oransje og har bleika hår (med ettervekst). Anonymous poster hash: af39d...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå