Gå til innhold

funker manuellterapi på luftplager hos de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten sliter med luft, og er tidvis hard i magen. Presser og presser, og har bare hatt avføring 2 ganger på én uke. Så, finnes det noen med gode erfaringer?

Anonymous poster hash: aa152...0f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk med gutten min,men det virket ikke på han.

Men så var det heller ingen andre ting som hjalp mot kolikken heller da.

Skrevet

Takk for svar. Har hatt barn med kolikk før, og det er overhodet ikke i samme skala, heldigvis. Bare mye plager med luft og ditto utilpass baby. Var dere mange ganger? Eller skal man se effekt tidlig?

Skrevet

Takk for svar. Har hatt barn med kolikk før, og det er overhodet ikke i samme skala, heldigvis. Bare mye plager med luft og ditto utilpass baby. Var dere mange ganger? Eller skal man se effekt tidlig?

Jeg var der bare en gang,å siden det ikke var noen låsninger så kunne ikke han hjelpe gutten min.

Skrevet

Jeg var der bare en gang,å siden det ikke var noen låsninger så kunne ikke han hjelpe gutten min.

Aha, da skjønner jeg :)

Skrevet

Hjalp her i gården :)

Skrevet

Skal til manuellterapeut idag med min baby. Vet han har låsninger da vi har hatt behandling hos kiropraktor. Men dette er veldig dyrt, og manuellterapeut er gratis. Så da prøver vi det i stedet :)

Gir du minifom? Min gutt hadde litt plager med luft de første 6 ukene, har gitt minifom og malt hver dag. Men de siste to ukene har jeg sluttet med malt pga veldig løs mage, enda jeg alltid har dosert mindre enn anbefalt av helsesøster. Nå får han bare minifom, og har avføring ca annenhver dag. Kommer mye luft ut ellers hver dag :)

Fotsoneterapi er også en mulighet å prøve mot luft :)

Anonymous poster hash: 0f85f...24c

Skrevet

Skal til manuellterapeut idag med min baby. Vet han har låsninger da vi har hatt behandling hos kiropraktor. Men dette er veldig dyrt, og manuellterapeut er gratis. Så da prøver vi det i stedet :)

Gir du minifom? Min gutt hadde litt plager med luft de første 6 ukene, har gitt minifom og malt hver dag. Men de siste to ukene har jeg sluttet med malt pga veldig løs mage, enda jeg alltid har dosert mindre enn anbefalt av helsesøster. Nå får han bare minifom, og har avføring ca annenhver dag. Kommer mye luft ut ellers hver dag :)

Fotsoneterapi er også en mulighet å prøve mot luft :)

Ja, vet manuell er gratis. Men, jeg betaler gjerne og! Men manuell er vel bedre og. Nei, vi bruker sukkervann. Funker som fjell, men er jo bare der og da. Får ringe å finne en etterpå!

Lykke til idag!

Skrevet

Joda, jeg og betaler hvis det hjelper, men jeg har ikke Vært noe fan av kiropraktor i utgangspunktet, men pga ferie så var det lite annet å oppdrive her. Så nå skal vi prøve manuellterapeut, og merker jeg ingen bedring, så drar vi nok til kiropraktor igjen. Selvom jeg ikke merker stor forandring etter de gangene vi har gått der hittil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...