Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Barna har vært med faren på ferie i 3 uker så da dro jeg til statene med min nye kjæreste for å hilse på familien hans der. Woooow, for en opplevelse. Har aldri før blitt behandlet så uforskammet før. Faren hans er vist nok "rik", og var helt klart overbevist om at jeg var ute etter penger. Overså meg totalt, og de få ordene han sa til meg var ikke så hyggelige. Kalte meg rett ut lykkejeger. Han kjenner meg ikke, vet svært lite om meg. Alt han vet og som han har hengt seg opp i, var at jeg har barn fra før og jobber i et, i følge han, lavstatus yrke. Stemoren til kjæresten min var også uhøflig og kom med små spydigheter når hun kunne, halvsøsteren overså meg totalt. Som sagt dem kjenner meg ikke, og hadde fått det for seg at jeg var ute etter pengene til kjæresten min, altså det han etter hvert skal arve etter faren sin. At jeg har egne penger vet jo ikke dem noe om. Jeg har den jobben jeg har fordi jeg liker den og en hverdag uten jobben er kjedelig og meningsløs. I alle fall, etter en uke ga jeg opp disse menneskene og reiste til New York alene og ble der og ventet på kjæresten. Var noen ting han måtte ordne opp i før vi reiste til Norge igjen. Jeg shoppet og koste meg. Kjæresten min flyttet til Norge med moren sin når han var 11 år så er jo oppvokst her. Han er flau over oppførselen til den amerikanske familien sin. Jeg kommer aldri i mitt liv til å sette mine bein hos de menneskene der igjen. Men tilbake til statene skal jeg. Elsket New York rett og slett. Anonymous poster hash: 9f8f6...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå