Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Det er jo et hav av valgmuligeter der ute! Jeg har aldei brukt annen prevensjon enn p-piller og minipiller (cerazetter), og selvfølgelig kondomer. Liker ikke bivirkningene av p-piller, som feks kviser (har mer enn nok fra før) og blødninger i hytt og gevær (fordi jeg glemmer å ta dem til samme tid hver dag). Finnes det prevensjon, utenom kondom og sterilisering, som gir lite bivirkninger og som funker bra? Vi ønsker ikke flere barn, tror vi, men føler ikke for å sterilisere oss ennå. Kondomer funker jo de, men så er det så mye bedre uten.. Anonymous poster hash: 01507...fff
marsve Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Hormonspiral skal vel være bra! Da slipper man mensen etterhvert også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå