Honningmelon Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Syns de fleste jeg har prøvd tar lett inn vann. Hvilke er dere fornøyd med?
Honningmelon Skrevet 6. august 2013 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2013 Har forresten kjøpt et par ReimaTec vår/høstvotter. Er de såpass vanntette at de holder i vått vær?
Elsker livet Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 "Jeg" har heller ikke hatt noen som holder helt tett. Har hatt HH, reflex, name it, reima og polarnopyret. Polarn var de som hold lengst.
Honningmelon Skrevet 6. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2013 Takk. Har du prøvd Reima vår/høstvotter, eller er det vanlig regnvotter fra Reima du har prøvd?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Bogerud sine (Boca?). Anonymous poster hash: ca45a...41c
Elsker livet Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Takk. Har du prøvd Reima vår/høstvotter, eller er det vanlig regnvotter fra Reima du har prøvd? Vi har hatt reimatec i mange forskjellige tykkelser. Men jeg tenker på helt enkle regnvotter nå. De tykkere har jeg bedre erfaring med i grunnen, men syns ikke de virker varme nok når det er veldig kaldt..
Honningmelon Skrevet 6. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2013 Ok, takk igjen. Har sett på Troll sine, men de er dyre syns jeg, så gidder kkke kjøpe de om de lekker like mye som de billige. Eller kanskje prøve Polarn sine...
Elsker livet Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Vi har noen trollvotter med ullfor, mener de har vært tette i alle fall.
Honningmelon Skrevet 6. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2013 Prøve de da, kanskje. Takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå