Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Du ble fridd til uten å få ring? En venninne av meg ble det og jeg må innrømme at jeg hadde blitt veldig skuffet om det hadde skjedd meg Anonymous poster hash: 52207...65a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Er det virkelig ringen som er det viktigeste? Anonymous poster hash: a2418...b86
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Ringen er jo beviset, så jeg skjønner jo at man blir skuffet... Kanskje mannen vil ta med henne å kjøpe en ring?? Anonymous poster hash: 9f4e0...8bd
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Nei. Jeg ble, var ikke skuffet. Anonymous poster hash: a66df...5c4
Elsker livet Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Hadde ikke brydd meg. Jeg personlig blåser i selve ringen, kunne like godt vært en konelue e.l. men syns det er greit å ha den som et symbol på at jeg er gift/opptatt.
frk Nilsen Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Jeg fridde til mannen uten ring, endte med at det var han som kjøpte ringene Så, nei hadde nok ikke blitt skuffet
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Det hadde jeg helt klart ikke blitt. Mannen fridde til meg uten ring, det var et uforglemmelig øyeblikk - og en herlig opplevelse. Ringen spiller ingen rolle for meg. Vi kjøpte ring sammen, fler måneder etter frieriet Det var først da vi kom på at vi kanskje burde hatt ringer! Anonymous poster hash: e7c05...294
frk Nilsen Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Hadde ikke brydd meg. Jeg personlig blåser i selve ringen, kunne like godt vært en konelue e.l. men syns det er greit å ha den som et symbol på at jeg er gift/opptatt. Konelue! Love it
Kanutten83 Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Jeg ble fridd til uten ring, mandagen (ble forlovet lørdag kveld) dro vi og bestilte ringer sammen Da fikk jeg akkurat den ringen som passet meg og som passet sammen med ringen som mannen passet Det at han ville gifte seg med meg betydde mye mer enn om han hadde hatt en ring klar der og da
IreneUtålmodig Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Blir ikke skuffet vist han frir uten, vil være med på å velge
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Her var det ikke akkurat noen som fridde heller her :-p Vi sa oss bare enige om at vi ville gifte oss med tiden, og etter et par uker fant vi oss ringer på nettet :-p
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Ja! Må ha ring . Anonymous poster hash: 4c154...ab1
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Nei! Fikk en fantastisk fin rosebukett. Så kjøpte vi ringene sammen Anonymous poster hash: 6a33f...bd7
<3 2G <3 Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Jeg fridde uten ring og på ti års bryllupsdag fikk jeg frieriet og ringen
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Hun skulle heller ikke få noe ring senere Anonymous poster hash: 52207...65a
Siamese Hellhound Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Jeg ble så glad da jeg ble fridd til, tenkte ikke på ringen i det hele tatt. Og nå er jeg gift - fortsatt uten ring! Vi vet veldig godt hvor vi har hverandre, og vi har både barn og leilighet sammen. Mye viktigere enn en ring! :-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 Hjelpe meg så følsomme noen damer er :-) Man kan bli skuffet hvis noe viktig i livet ikke går veien, som at feks typen din IKKE vil gifte seg med deg. Snakk om å fokusere på det negative... Anonymous poster hash: 7a154...868
soleia Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 Nei, det vart eg ikkje. Me kjøpte oss gullringar seinare.
hit og dit Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 (endret) Nei, jeg hadde nok ikke det. Er ikke det å fri med ring en ny greie, som vi har importert fra USA. Kan ikke huske at det var vanlig på nittitallet. Her tar jeg forbehold om at jeg tar feil, da jeg ikke er så bevandret i bryllup og forlovelser. Endret 6. august 2013 av hit og dit
ms.Pond Skrevet 6. august 2013 #21 Skrevet 6. august 2013 Jeg ble overhodet ikke skuffet Vi bestilte ringer sammen etterpå, og det var nesten like romantisk - sitte på café sammen, herlig forelsket på ny, drikke champagne og dele en ostekake med små gafler og mate hverandre mens vi ser på ringbrosjyrer. Kvalmende lykkelige
☆☆☆ Skrevet 6. august 2013 #22 Skrevet 6. august 2013 Vart fridd til utan ring, vi kjøpte ringar saman ei veke eller så etterpå. Kan ikkje seie eg tenkte på det i det heile tatt..
Natti11 Skrevet 6. august 2013 #23 Skrevet 6. august 2013 Jeg drømte også om ordentlig frieri med ring og hele greia, ikke har jeg forlovelses ring og skal gifte meg for sivilrett her i Argentina for at det skal bli lettere å få residens. Siden jeg ikke kan ha delt statsborger skap. Vi vill gifte oss ordentlig i kirken senere da vi hele tiden har villet gifte oss ikke bare for min visum status , men jeg savner litt av romansen ja. Vet jo aldri kan jo hende han planlegger noe lurt. Han er en luring av og til.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #24 Skrevet 6. august 2013 Morsomt å se at det er flere damer som har fridd til mennene her Jeg fridde MED ring da, men hadde ikke blitt skuffet hvis samboeren fridde til meg i stedet for uten ring. Her er det virkelig tanken som teller Anonymous poster hash: 8f209...cff
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #25 Skrevet 6. august 2013 Nei, jeg hadde nok ikke det. Er ikke det å fri med ring en ny greie, som vi har importert fra USA. Kan ikke huske at det var vanlig på nittitallet. Her tar jeg forbehold om at jeg tar feil, da jeg ikke er så bevandret i bryllup og forlovelser. Jeg tenker også at det er et nymotens påfunn inspirert av amerikanske tv-serier :-) (Men jeg er utgammal da) Jeg ble i hvert ikke skuffet over å bli fridd til, og falt meg ikke inn en gang at jeg skulle hatt noen ring! Vi kjøpte jo gifteringer til begge senere, som vi satte på oss under vielsen. Nå er jeg ikke så glad i smykker heller, de fleste dager er gifteringen (enkel gullring) det eneste smykket jeg bruker. Anonymous poster hash: 78fe0...ca1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå