Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Har hele fredag og lørdag i Oslo, hva er dine beste shoppingtips for en "ung" småbarnsmor?? Har noen planer, men er åpen for nye tips. Og jeg må vite hvordan man kommer seg dit.... Leste i et Ukeblad (tror jeg) om et marked i Oslo der mange hadde stand for å selge brukte ting, men jeg glemte å skrive ned hva det het og hvor, og jeg fant det ikke igjen... Kan noen hjelpe meg med det? Gjerne hvordan man kommer seg dit også! Anonymous poster hash: ed21e...151
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Hva slags stil har du? Prisklasse? Liker du spesielle merker? Anonymous poster hash: 66fe0...671
frk Nilsen Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Sikkert bruktmarkedet på Birkelunden på søndager. Trikken til Birkelunden eller 21 bussen til Sannergata Anbefaler deg å gå nedover Grünerløkka for shopping og lunsj. Kaffe på Tim Wendelboe, en tur i mathallen. Majorstua og nedover Bogstadveien har bra shopping, start på toppen og jobb deg ned til slottsplassen og Paleet (ved National) og ta deg en velfortjent is på Ben&Jerrys Burger og Milkshake (chocolate&cherry) på Nighthawk Diner Fish&Chips og pils på Grünerløkka Brygghus Er du på tur uten barn og glad i øl, dra innom Schaukjelleren (mikrobryggeri) Gamle Majors Lab på Majorstuen har ok mat, godt øl og skjulte dører til toalettet Tapas og Cava på Delicatessen nederst på Løkka Kul bakgård for lunsj på Dattera til Hagen på Grønland
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Sikkert bruktmarkedet på Birkelunden på søndager. Trikken til Birkelunden eller 21 bussen til Sannergata Anbefaler deg å gå nedover Grünerløkka for shopping og lunsj. Kaffe på Tim Wendelboe, en tur i mathallen. Majorstua og nedover Bogstadveien har bra shopping, start på toppen og jobb deg ned til slottsplassen og Paleet (ved National) og ta deg en velfortjent is på Ben&Jerrys Burger og Milkshake (chocolate&cherry) på Nighthawk Diner Fish&Chips og pils på Grünerløkka Brygghus Er du på tur uten barn og glad i øl, dra innom Schaukjelleren (mikrobryggeri) Gamle Majors Lab på Majorstuen har ok mat, godt øl og skjulte dører til toalettet Tapas og Cava på Delicatessen nederst på Løkka Kul bakgård for lunsj på Dattera til Hagen på Grønland Jeg vil, jeg vil!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 jeg liker Eger og Hegdehausveien best Anonymous poster hash: 66fe0...671
frk Nilsen Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Sikkert bruktmarkedet på Birkelunden på søndager. Trikken til Birkelunden eller 21 bussen til Sannergata Anbefaler deg å gå nedover Grünerløkka for shopping og lunsj. Kaffe på Tim Wendelboe, en tur i mathallen. Majorstua og nedover Bogstadveien har bra shopping, start på toppen og jobb deg ned til slottsplassen og Paleet (ved National) og ta deg en velfortjent is på Ben&Jerrys Burger og Milkshake (chocolate&cherry) på Nighthawk Diner Fish&Chips og pils på Grünerløkka Brygghus Er du på tur uten barn og glad i øl, dra innom Schaukjelleren (mikrobryggeri) Gamle Majors Lab på Majorstuen har ok mat, godt øl og skjulte dører til toalettet Tapas og Cava på Delicatessen nederst på Løkka Kul bakgård for lunsj på Dattera til Hagen på Grønland Jeg vil, jeg vil!!!! Jeg og!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Tusen takk! Er Vestkanttorvet antikk- og bruktmarked noe bra, da? Anonymous poster hash: ed21e...151
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå