Gå til innhold

Dine beste shoppingtips for Oslo!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hele fredag og lørdag i Oslo, hva er dine beste shoppingtips for en "ung" småbarnsmor?? Har noen planer, men er åpen for nye tips. Og jeg må vite hvordan man kommer seg dit....

Leste i et Ukeblad (tror jeg) om et marked i Oslo der mange hadde stand for å selge brukte ting, men jeg glemte å skrive ned hva det het og hvor, og jeg fant det ikke igjen... Kan noen hjelpe meg med det? Gjerne hvordan man kommer seg dit også!

Anonymous poster hash: ed21e...151
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags stil har du? Prisklasse? Liker du spesielle merker?

Anonymous poster hash: 66fe0...671
Skrevet

Sikkert bruktmarkedet på Birkelunden på søndager. Trikken til Birkelunden eller 21 bussen til Sannergata

Anbefaler deg å gå nedover Grünerløkka for shopping og lunsj. Kaffe på Tim Wendelboe, en tur i mathallen. 

Majorstua og nedover Bogstadveien har bra shopping, start på toppen og jobb deg ned til slottsplassen og Paleet (ved National) og ta deg en velfortjent is på Ben&Jerrys :D

Burger og Milkshake (chocolate&cherry) på Nighthawk Diner

Fish&Chips og pils på Grünerløkka Brygghus

Er du på tur uten barn og glad i øl, dra innom Schaukjelleren (mikrobryggeri)

Gamle Majors Lab på Majorstuen har ok mat, godt øl og skjulte dører til toalettet

Tapas og Cava på Delicatessen nederst på Løkka

Kul bakgård for lunsj på Dattera til Hagen på Grønland

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Sikkert bruktmarkedet på Birkelunden på søndager. Trikken til Birkelunden eller 21 bussen til Sannergata

Anbefaler deg å gå nedover Grünerløkka for shopping og lunsj. Kaffe på Tim Wendelboe, en tur i mathallen. 

Majorstua og nedover Bogstadveien har bra shopping, start på toppen og jobb deg ned til slottsplassen og Paleet (ved National) og ta deg en velfortjent is på Ben&Jerrys :D

Gamle Majors Lab på Majorstuen har ok mat, godt øl og skjulte dører til toalettet

Jeg vil, jeg vil!!!!

Skrevet

jeg liker Eger og Hegdehausveien best

Anonymous poster hash: 66fe0...671
Skrevet

Jeg vil, jeg vil!!!!

Jeg og!!! :D

Skrevet

Tusen takk! Er Vestkanttorvet antikk- og bruktmarked noe bra, da?

Anonymous poster hash: ed21e...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...