Lureguri Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Hei! Har lett gjennom gamle tråder hele kvelden, men finner ingen som stemmer med det jeg lurer på. Jeg er på mitt femte brett på loette 28, og har hver gang fått mensen FØR de hvite pillene, ca midt på brettet. Det jeg lurer på er om jeg er fremdeles er beskyttet mot graviditet?Hadde sex uten kondom 6. Juli og fikk mensen som vanlig 1 1/2 uke etter det, men har følt meg kvalm og uvel de siste dagene, så er livredd for å være gravid i og med at jeg ikke er i et fast forhold. Har tatt alle pillene som jeg skal, til samme tid! Håper denne kvalmen bare er psyken som spiller meg et puss, siden dette er noe jeg tenker mye på og bekymrer meg for
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Vil ikke skremme deg, men jeg byttet p-pillemerke. Fikk blødning midt i brett 1, samme på brett 2 og på brett 3 ble jeg gravid Pillene fungerte altså ikke. Anonymous poster hash: d8ce1...176
Lureguri Skrevet 6. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2013 Men siden jeg hadde mensen som vanlig?? Både samme mengde og like lenge? Er det vanlig da? *stressa*
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Bare én ting å gjøre. Ta en test Anonymous poster hash: d8ce1...176
Lureguri Skrevet 6. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2013 Ja, vet at eneste måten å få vite det på er å ta en test, men veien er liksom litt lang for det føler jeg! Bor på et veldig lite sted, der dama bak disken enten er en nabo eller en venn av foreldrene mine = lite gøy!! Håpet på at noen her inne kansje kunne roe meg ned litt, så den mulig psykiske kvalmen kunne forsvinne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå