Gå til innhold

gale hunden til nabon!-HJELP meg er dere snille...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er så stor!-jeg er libredd for den og den står på utsiden (mot min innside) og ser stygt på meg, hver gang den er ute (og jeg er ute)!

Har sakt til naboen om hun kan lufte den på den andre siden (bort fra huset mitt) men da bare lo hun og sa at sålenge den står i bånd så kan den stå hvor den vil?

-har hun rett til dettw? Synes det er uhumant og lite empatisk. Jeg hadde aldri klaget dersom jeg ikke var så redd. Den ser ut som ulv og er ikke fin.

Den ene dagen stod den ute med en truse i munnen.....fytti kvalmeste hunden jeg har sett. Trusa var gul og ekkel. Hvorfor gjør noen hundene sine sånm?

Hva jeg lurer på er egentlig: hvilke rettigheter har jeg ift dette? Noen jeg kan kontakte eløer noe jeg kan si??

Takk som leser

Anonymous poster hash: 06719...722

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

HAHAHAHAHAAAAA, du har møtt den pervo stirrende trusehunden? Det må være fryktelig, og så i bånd rett på andre siden av gjerdet, da gitt. Du vet, han har noen tusen venner med nøyaktig samme fetisher, så du får nok å gjøre om du skal prosedere din rett til et pervohund-fritt liv.

Skrevet

HAHAHAHAHAAAAA, du har møtt den pervo stirrende trusehunden? Det må være fryktelig, og så i bånd rett på andre siden av gjerdet, da gitt. Du vet, han har noen tusen venner med nøyaktig samme fetisher, så du får nok å gjøre om du skal prosedere din rett til et pervohund-fritt liv.

Nå lo jeg godt! :D

Skrevet

Så lenge hunden er i bånd/inngjerdet på hennes eiendom har du ikke noe du skulle ha sagt.

Jobb med frykten din, de fleste kan kurere hundeskrekk.

Skrevet

Klarer ikke å toppe luten sitt svar, fantastisk! 

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Hehe, syns jeg ser den :) Ulvehund med en truse hengende nonsjarlant (hvordan i svarte svingende skrives det ordet egentlig??) i munnen mens den stirrer olmt på deg.

Det er nok fint lite du får gjort med en hund som står i bånd på andre siden av gjerdet ditt, dessverre, selv om det er mot din innside.

Skrevet

Hadde den litt knekk i knærne også?

Anonymous poster hash: ea867...a07

Skrevet

Hehe, syns jeg ser den :) Ulvehund med en truse hengende nonsjarlant (hvordan i svarte svingende skrives det ordet egentlig??) i munnen mens den stirrer olmt på deg.

Det er nok fint lite du får gjort med en hund som står i bånd på andre siden av gjerdet ditt, dessverre, selv om det er mot din innside.

Nonchalant? Tror jeg :P 

Skrevet

Begynn å gå truseløs, så slipper du å bli angrepet og frastjålet trusene dine den dagen den kommer seg løs.

Anonymous poster hash: cc3e8...6fe

Skrevet

Hahaha, jeg ser for meg HI gå ut av døra med trusehunden stirrende olmt på henne :P Lur han karen der... Han planlegger nok noe skal du se.

Anonymous poster hash: d26bc...381
Skrevet (endret)

Åh Gud, det er sebratrusen all over again! Men denne gangen foregår handlingen i dyreriket.

:D  :D  :D

Endret av Gulltopp&Lillebjørn
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det såg ihvertfall mer riktig ut enn det jeg klarte å komme med, så du skal ikke se bort fra at du har rett.

Gjest FinogFjong
Skrevet

Skumle trusehunder kan faktisk gå på helsa løs, og er såvisst ingen spøk! Holder med den som foreslo å gå truseløs, da blir du ikke så fristende!

Gjest sug lut
Skrevet

Det såg ihvertfall mer riktig ut enn det jeg klarte å komme med, så du skal ikke se bort fra at du har rett.

Du kan skrive både nonchalant og nonsjalant nå.

Skrevet

Er det trusehundenes kveld? Kjøteren her ligger så uskyldig i fotenden min her, vært eksemplarisk etter han fikk kjeft for å rive i stykker mine nye lekre blondetruser...endelig funnet et lekkert sett på salg, må ut på truse-jakt for å finne ny, møkkabikkje!

Skrevet

Du vet, Hi... den står i bånd, fordi den ikke kan styre sine lyster. 

Eieren av nevnte truser, var ikke like heldig som deg. 

*skape skummel stemning*

Anonymous poster hash: ccd5c...a11
Skrevet

Det er riktig :)
Skrevet

*skape skummel stemning*

MOHAHAHAHA :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

Anonymous poster hash: 40681...ad8

Skrevet

Skumle trusehunder kan faktisk gå på helsa løs, og er såvisst ingen spøk! Holder med den som foreslo å gå truseløs, da blir du ikke så fristende!

Hvis man går truseløs kan det gå virkelig galt hvis hunden antar at man har truse på...

Skrevet

*skape skummel stemning*

Jeg aner ikke hvordan jeg klarte å gjøre det innlegget anonymt.

Jeg løfter sløret, og tar på meg den kommentaren!

Skrevet

Jeg har en slik firbent trusefetisjist i hus, og selv om den knapt når meg til knærne så kan jeg forstå din frykt. Jeg hadde også synes det var driiitflaut og skummelt om naboen skulle sett at jeg eier gule truser, og de er attpå til fra Lindex!!!!

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg forsøkte å forklare mannen hvorfor jeg ler så høyt, men det gikk dårlig.

Takk til dere alle for ukes beste latter :)

Gjest FinogFjong
Skrevet

Hvis man går truseløs kan det gå virkelig galt hvis hunden antar at man har truse på...

...du har rett! Tror hun bør gå helt naken, så slipper bikkja å lure...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...