Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 I dag er dagen da det ikke er ferie mer sa mannen min, og nå skal vi slutte å drikke vin hver dag. Det vet jeg ikke om jeg liker helt. Noen gode motargumenter? Ellers leker jeg hemmafru om dagen mens han jobber, og jeg kjenner at det er ikke helt meg, men så fikk jeg en reminder om at jeg kunne jo vært på internseminar med jobben i stedet, og så ble jeg glad igjen.
frk Nilsen Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Egentlig ikke, har du lyst på vin, ta deg et glass Selv skal jeg ut å drikke øl i morgen! Konsert og pils på onsdag da gitt, vågal som jeg er. Begynner 07.00 i morgen og har en times reisevei, så jeg gidder ikke drikke vin i kveld. Tar meg en kopp te i stede.
Gjest amandine Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Akkurat trykket på knappen lenge nok til at glasset er fylt av kald og god soave, så jeg stemmer i for fortsatt vin! Er meget busy mangebarnsmamma betalt for å være mamma om dagen, så da gjør jeg som vanlig uten at jeg går på jobb. Dvs jeg er glad for at jeg snart skal være meg igjen og ikke alles mamma, denne sommeren har gitt perspektiv og gode dager(og vin) og jeg gleder meg til jobb igjen! Snart.
Gjest sug lut Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Fortsatt vin er ikke noe hinder for yrkeslivet, stemmer for chardonnay i store grønne melaminglassene mine! Tvert i mot, skal man takle yrkeslivet kan vin være en forutsetning.... puh.
Gjest amandine Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Snart luten! Må bare ut av tåkeheimen her så jeg kun lar mannen være alene med sine våre egne tre små mens jeg stikker av. Vi får avlastning snart:-)
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Hver kveld er en miniferie og vin må til i ferie
Gjest amandine Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Kvalifiserer gressklipp i overgrodd hage til vin har jeg en til gode i kveld også. Puh. Pinadø gress til knes. <3Stiga
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Ah, savner vinen.. Lille er enda ikke oppe på nok mengder fast føde til at jeg slipper helt unna om kvelden og natta, så da tar jeg ikke sjansen, siden det kan gå alt fra 1-2-4 timer mellom ammingene. Men snart. Snart!
Gjest amandine Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Herrefred hadde glemt hvor forbanna tungt det er å gå med kantklipper!! Fortjener vin om hendene mine slutter å dirre noengang
Gjest sug lut Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Åtte timer seminar og tre timer i vaskekjeller. Nå legger jeg meg i sofaen med treliteren og krana åpen.
lilja70 Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Kan - under tvil - gå med på en gradvis nedtrapping... Siden du insisterer på å minne meg på at det snart er høst. -Som om det noensinne blei sommer etter den "våren" og "vinteren" vi hadde. *Høst er en tilstand* Drit i det, jeg har ombestemt meg, jeg drukner mine sorger!!!
frk Nilsen Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Kan - under tvil - gå med på en gradvis nedtrapping... Siden du insisterer på å minne meg på at det snart er høst. -Som om det noensinne blei sommer etter den "våren" og "vinteren" vi hadde. *Høst er en tilstand* Drit i det, jeg har ombestemt meg, jeg drukner mine sorger!!! Er ikke høst et annet ord for rødvin??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. august 2013 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2013 Helg. Da drikker jeg vin... men først skal jeg trene.. altså trene andre. Ikke meg selv. Jeg er feriefeit og lat.. men kan fortsatt brøle stygt nok til at folk hopper opp og ned av stepene sine.
Gjest amandine Skrevet 9. august 2013 #14 Skrevet 9. august 2013 Kan - under tvil - gå med på en gradvis nedtrapping... Siden du insisterer på å minne meg på at det snart er høst. -Som om det noensinne blei sommer etter den "våren" og "vinteren" vi hadde. *Høst er en tilstand* Drit i det, jeg har ombestemt meg, jeg drukner mine sorger!!! Er ikke høst et annet ord for rødvin?? Jepp! I forigårs tømte jeg siste rest av den hvite for en stund, - i dag starter vi sesongen for rødt:-)
lilja70 Skrevet 13. august 2013 #15 Skrevet 13. august 2013 Rødt? *Krampeholder på sommeren og hutrer i meg kvitt enda jeg skal på jobb i morra*
Gjest sug lut Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 Kjære dere, det er da innlysende at man bruker rosé til å lette overgangen... Og selv om det er hutrekaldt denne morgenen insisterer jeg på sommer i hvert fall til september, samt i spredte øyeblikk videre. Man får bare så kort sommer som man er villig til å nøye seg med.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. august 2013 Forfatter #17 Skrevet 16. august 2013 På tide å drikke igjen.
Gjest Anybody Skrevet 16. august 2013 #18 Skrevet 16. august 2013 Allerede drukket en treliter med rødt (fikk litt hjelp av venninner) nå er det sushi og whisky såååå karaoke! Fiffig kombinasjon! Drikk og kos dere! Livet er bedre med gjæra druer innaborsa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå