MammantilNurket Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Jeg så noe skikkelig snedig i dag! En dame hadde en slags trille med barnesete i. Jeg skrekkelig gjerne ha en slik Hvor får man tak i et slikt? Vi har Maxi- Cosi. Noen som vet?
Håper<3 Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Man kjøper en adapter og henger bilstolen på understellet til vognen. Maxi-cosi har adapter til mange typer vogner.
frk Nilsen Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Du får kjøpt adapter til å feste til vogna Sjekk med en forhandler om de har som passer din vogn
MammantilNurket Skrevet 6. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2013 Gudamei så lurt Tusen takk for svar, jenter!
Hilde35 Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Gi beskjed hvis du har emmaljunga vogn...for da har jeg adapter du kan få kjøpt billig. :-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Har aldri skjønt behovet for dette.. Hvorfor er dette så bra? Altså hvis baby ikke skal sitte for lenge i bilstolen uansett? Er vel raskere å løfte bilstolen i ei butikk trille enn å få opp understellet hvis man bare skal på butikken etter melk og brød..? Anonymous poster hash: db746...4e4
MammantilNurket Skrevet 6. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2013 Gi beskjed hvis du har emmaljunga vogn...for da har jeg adapter du kan få kjøpt billig. :-) Å så snilt, men jeg har ikke emmaljunga
Håper<3 Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Har aldri skjønt behovet for dette.. Hvorfor er dette så bra? Altså hvis baby ikke skal sitte for lenge i bilstolen uansett? Er vel raskere å løfte bilstolen i ei butikk trille enn å få opp understellet hvis man bare skal på butikken etter melk og brød..? Anonymous poster hash: db746...4e4 Er vel for å unngå å vekke baby tenker jeg. Og hvis man som du sier bare skal ha melk og brød så tar nok ikke babyen så stor skade av å være i bilstolen den lille tiden. Men om folk benytter seg av dette på lengre handleturer blir det jo selvsagt noe annet..
MammantilNurket Skrevet 6. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2013 Har aldri skjønt behovet for dette.. Hvorfor er dette så bra? Altså hvis baby ikke skal sitte for lenge i bilstolen uansett? Er vel raskere å løfte bilstolen i ei butikk trille enn å få opp understellet hvis man bare skal på butikken etter melk og brød..? Anonymous poster hash: db746...4e4 Jeg syntes nå den var ganske fjong, jeg Fint f.eks. på ferie i kombinasjon med mei tai.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Har aldri skjønt behovet for dette.. Hvorfor er dette så bra? Altså hvis baby ikke skal sitte for lenge i bilstolen uansett? Er vel raskere å løfte bilstolen i ei butikk trille enn å få opp understellet hvis man bare skal på butikken etter melk og brød..? Anonymous poster hash: db746...4e4 Jeg syntes nå den var ganske fjong, jeg Fint f.eks. på ferie i kombinasjon med mei tai. hehe, da er det vel mer praktisk med en bagvogn hvor ungen kan rette ut ryggen heller? Anonymous poster hash: db746...4e4
alvam Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Det er veldig kjekt. Jeg har et slikt stående som jeg skal selge. Brukte det til MaxiCosi og har sannsynligvis adaptere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå