Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Hva kan jeg forvente? Fikk mail om at jeg skal komme til en prat.. Blir det flere spørsmål og vanskeligere spørsmål? Anonymous poster hash: b0b07...1a5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Kommer jo helt an på hva slags jobb det er snakk om? Jeg har selv erfart at det er typisk personlighetstester, caseoppgaver man må løse, man må gi en presentasjon av bedriften ut ifra hva man har lest på nettsidene deres etc... Anonymous poster hash: 0276d...c73
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Der jeg jobber er andre intervjuet mer basert på personlige egenskaper (om du passer inn i teamet) og HR relaterte spørsmål (f eks lønn). Altså ikke noe særlig tøffere enn det første intervjuet, men litt dypere så man lærer å kjenne kandidatene bedre. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Huff, fikk kun 1,5 dags varsel også, rekker knapt å forberede meg.. Gruer meg :/ takk for lykkeønskninger Anonymous poster hash: b0b07...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå