Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Har laget mitt eget lille rituale hver kveld når ungene er i seng. Da ser jeg fødeavdelingen på FEM og griner... Godt svangerskapet snart er over, for dette kan vel ikke være helt bra Er det bare meg, eller er det flere høygravide som er emosjonelle? Anonymous poster hash: b12c1...266
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Jeg er ikke gravid men utrolig emosjonell Anonymous poster hash: edd77...bea
Gulosten™ Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Jeg er verken gravid eller har liten baby med tar opp Fødeavdelingen hver dag, sender unga i seng og gubben i kjelleren. Dagens høydepunkt
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 samme her Anonymous poster hash: b848e...809
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Da jeg var høygravid så jeg EN episode av Tore På Sporet. Det er 3 år siden, og jeg gråter enda! Faders hormoner..
Musemorbr / Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Satt og så på nrk her en formiddag. En dansk kokk hadde vært med i bocuse d'or 8 år på rad og vant endelig. Jeg gråt fordi jeg ble så glad på hans vegne. Fødeavdelingen er også kleenex-tv, hver eneste gang. Heldigvis er jeg bare lettrørt og aldri sur.
ms.Pond Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Jeg griner av alt fra barne-tv til dagsrevyen. Skikkelig plagsomt til tider. Inneholder det noe om barn eller dyr, så kan du ta gift på at tårene spretter før innslaget er over.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Jeg er ikke gravid, og minstebarnet mitt er over 3 år... Og jeg griner av Ingenting! Reklamer på tv (spesielt av barn som sulter, da er jeg utrøstlig resten av reklamepausen), barnetv, dagsnytt, barnehageavslutning, skoleavslutning , fødsler på tv, filmsnutter av babyer som smiler eller ler osv. Og dere skullle ha sett meg i sommer! Var på konsert med favorittbandet mitt, og begynte å tute som en 3-åring når de kom ut på scenen!! Savner tiden jeg kunne skylde på hormoner Anonymous poster hash: e14cc...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå