Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Noen som har noen vittige rampestreker å dele? Dem er nødvendigvis ikke så vittige der og da, men man kan le godt av dem i ettertid. Anonymous poster hash: 74f83...acc
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Tenkte da på rampestreker som de søte små gjør... Ingen? Anonymous poster hash: 74f83...acc
MammantilNurket Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 - Feste Gladpack under toalettsetet. - Maling (som tørker laaangsomt) på toalettsetet. - Pakke inn alle noens eiendeler (på kontoret) i alufolie (jfr. "The Officr") - "Bake inn" noens eiendeler i gelé (jfr. "The Office". - Lime fast noens eiendeler i taket - lim er i det hele tatt svært undervurdert. Blue tac er også flott - Ringe på porttelefonen og si med alvorlig stemme: "God eftermiddag, det er fra Politiet". Viktig at man sier "eFtermiddag".
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Putte pølsebrød inn i nettverksuttaket i veggen, og la mor frustrere seg i hele 2 timer over manglende internett, før det ble oppdaget. Kreativt av en 2åring. Anonymous poster hash: 49204...6b4
Elsker livet Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Bytte sko eller støvler ut med svømmeføtter Fylle støvler med gelantin Bytte ut favorittboka med en tegneserie eller barnebok, der du tar omslaget rundt tegneserien Jeg var veldig god på dette tidligere, men har vært litt slapp det siste året.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Teip på krana på bade dekorer en annens bil el ett kontor med gule postit lapper el glad plast svamp fylt med vann i sofan(gjemt under en liten pute) aføringsmiddel i melka bytt ut innholdet i tannkremtuben me noe som smaker pyton(som såpe el lim) kritt trykt inn i en svamp(så uansett hvor mye tavla ble vasket,ble den bare mer møkkete) teip på ringeklokka,så den ringer konstänt knyt sammen skopar fisketråd(som ikke synes) tvers over en døråpning,(blir snubletråd) vaske gulvet me olje har sikkert mange flere,men er seint på dagen..hihi Anonymous poster hash: a160b...a50
frk Nilsen Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Pleide å ringe på port-telefonen til farmor å si at det var Jehovas vitner, for en tirade "han derre jehova" fikk Låste meg inn etterpå og fikk referat
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Mine to eldste fant ut at de skulle dekorere bordet med sukkertøy. De slikket på den rette siden av dentpastiller slik at de ble klissete, og festet de til bordet og bordbenene. Veldig lekkert, og masse jobb å få vasket skikkelig rent etterpå.. Anonymous poster hash: b638f...cde
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Lillebror på 1,5år syntes det er festlig å dra ut en liten gummipropp på vaskemaskinen som gjør at vaskemaskinen tømmer seg for vann.. ekstra festlig når vaskemaskinen går. Godt vi leier gammelt hus med belegg på kjøkkenet. . Anonymous poster hash: 74f83...acc
Trultemor85 Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Mine på 4 og 8 har heldigvis ikke gjort så mye enda. Men det de har gjort som er ganske slemt mot meg er å gjemme deg store ekle gummi edderkoppen Fks i senga mi, på sofa, i ved stabelen osv... Jeg har så utrolig fobi så får jo hjertet i halsen hver gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå