Gå til innhold

Venninne problem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som fikk barn for rundt 10 måneder siden. Vi var ganske nære venner før, hun var ofte hos meg og vi var nærmest bestevenninner. Hun ble "tante" for min sønn, og vi har hatt det kjempefint sammen i mange år.

Men har enda ikke besøkt henne etter at hun ble mamma. Grunnen til det er fordi jeg rett og slett ikke tåler trynet på mannen hennes!! Han og jeg er fra to vidt forskjellige planeter, kan rett og slett ikke fordra han.. Og jeg vet med sikkerhet at han har uttalt seg til min venninne at han syntes jeg er frekk og har få hemninger. Og jeg vet jo at jeg kan være det til tider, men når jeg vet han syntes dette om meg så greier jeg ikke han lenger.

Derfor syntes jeg det passer best at hun besøker meg! Vi bor på hver vår kant av fylket, så det er jo langt å dra. Desto bedre grunn til at jeg ikke ønsker å dra da det blir for langt for meg og guttungen. Jeg vet det ikke er noe kortere for henne, men jeg vil ikke dra med meg sønnen min på en så lang biltur.. +dette med mannen hennes.. Men savner henne jo,og vil jo ha kontakt med henne og jentungen hennes.. What to do?

Anonymous poster hash: 09c65...3c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttungen hennes skulle det jo stå..

Skrevet

Grow up begge to, er mitt råd... Sikter da til deg og mannen hennes ;).

Anonymous poster hash: 1ade0...d39
Skrevet

Grow up begge to, er mitt råd... Sikter da til deg og mannen hennes ;). Anonymous poster hash: 1ade0...d39

Jeg og mannen hennes har aldri hatt en krangel eller uenighet. Vi er bare veldig forskjellige. Men da jeg fikk greie på at han syntes dette om meg ble jeg faktisk litt sur! Og derfor unngår jeg han.

Skrevet

Bedre enn mitt venninne problem, hvor mannen forbyr henne å være med meg. 

Vi er ikke veldig nære lengre kan man si :-p Tragisk!

Anonymous poster hash: fce57...c37
Skrevet

Grow up begge to, er mitt råd... Sikter da til deg og mannen hennes ;). Anonymous poster hash: 1ade0...d39

Jeg og mannen hennes har aldri hatt en krangel eller uenighet. Vi er bare veldig forskjellige. Men da jeg fikk greie på at han syntes dette om meg ble jeg faktisk litt sur! Og derfor unngår jeg han.

Du ble ur? Du skriver at du ikke tåler trynet på ham så hva er problemet med at han ikke liker deg??

Klart at hun må holde med mannen sin. Det ville jeg også gjort. Man holder sammen og støtter hverandre.

Anonymous poster hash: d8aee...3ca

Skrevet

Jeg og mannen hennes har aldri hatt en krangel eller uenighet. Vi er bare veldig forskjellige. Men da jeg fikk greie på at han syntes dette om meg ble jeg faktisk litt sur! Og derfor unngår jeg han.Anonymous poster hash: 09c65...3c7

Du ble ur? Du skriver at du ikke tåler trynet på ham så hva er problemet med at han ikke liker deg?? Klart at hun må holde med mannen sin. Det ville jeg også gjort. Man holder sammen og støtter hverandre. Anonymous poster hash: d8aee...3ca

Jo ser den.. Men selvom jeg ikke vil besøke henne, kan vel hun besøke meg??

Skrevet

Du vil ikke ta med sønnen din på en lang biltur men forventer at hun tar med seg sin baby på en lang biltur?

Jeg hadde gitt blaffen i mannen hennes. Jeg har selv venninner med menn/samboere jeg ikke er perlevenner med (ikke uvenner heller da), men og så? Er jo ikke de jeg skal sitte og skravle med :) Når du er på besøk hos henne kan dere jo dra ut på tur, cafe, shopping eller noe. Så slipper dere "henge" med mannen hennes hele tiden. 

Anonymous poster hash: dc87c...9eb
Skrevet

Jeg og mannen hennes har aldri hatt en krangel eller uenighet. Vi er bare veldig forskjellige. Men da jeg fikk greie på at han syntes dette om meg ble jeg faktisk litt sur! Og derfor unngår jeg han.Anonymous poster hash: 09c65...3c7
 Du ble ur? Du skriver at du ikke tåler trynet på ham så hva er problemet med at han ikke liker deg?? Klart at hun må holde med mannen sin. Det ville jeg også gjort. Man holder sammen og støtter hverandre. Anonymous poster hash: d8aee...3ca

Jo ser den.. Men selvom jeg ikke vil besøke henne, kan vel hun besøke meg??

Hvorfor skal hun det? Du tåler ikke trynet på den mannen hun elsker, som hun har valgt å dele livet med og mannen som er far til hennes barn. Hvorfor skal hun besøke deg når du ikke tåler ham og er frekk??

Skrevet

Fordi vi jo er venninner.. Men for å klare å bevare vennskapet må det bli sånn at hun kommer til meg. Vanskelig nøtt.. For nå vil nemlig ikke hun ta turen lenger, hun syntes nå det er min tur å komme.. Iallefall mistenker jeg det siden hun ikke har vært her på et halvt år..

Skrevet

Synes du det er mer riktig at hun skal dra guttungen sin med langtur, når du ikke vil det for din da? Du synes ikke noe om mannen hennes, han synes ikke noe om deg, men det er ikke din venninnes feil. I et forhold, selv vennskapsforhold, må man gi og ta, ikke bare ta slik som du ønsker.

Skrevet

Jeg hadde venninner som også mener det er jeg som skal komme til dem og ikke omvendt, også når det er flere timer reisetid. Merk at jeg skriver hadde. I lengden er det slitsomt og barna blir slitne og grinete av turen. Jeg synes ikke det er rett at bare den ene skal ta turen. Jeg har etterhvert kuttet ut disse.

Anonymous poster hash: 09a63...1a1

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke møtes på halvveien? Dere må vel ikke være hjemme hos noen? Avtal å møtes på et lekeland f.eks, i en park eller på noe annet av underholdningsverdi for små barn. Det er vel ingen grunn til at du på død og liv må møte mannen hennes for å treffe henne, de er vel ikke sydd sammen? 

Skrevet

Men du synes jo ikke noe om han tilbake, så hvorfor er det verre for deg at han har meninger om deg enn at du har meninger om han?

Så la han synes at du har lite hemninger da, so what?

Traff han spikeren på hodet, er det derfor du er snurt?

Anonymous poster hash: 40332...104
Skrevet

Synes ikke det høres ut som om du er en god venninne hvis du ikke kan dra til andre delen av fylket 1(!) gang på 10 mnd!!! At hun med spebarn skulle ha besøkt deg fordi du synes det blir litt slitsomt for sønnen din...? Hæ?

At du ikke liker mannen hennes er jo helt greit. Dere kunne avtalt at du kom og dere dro på trilletur til et sted der sønnen din kunne lekt ute... Hvor vanskelig er det?

Skrevet

Du blir sur fordi han har rett om deg? For det sier du jo selv.

Anonymous poster hash: 990bd...c90

Skrevet

Det er ikke du som har et problem med venninnen din, det er hun som har et problem med deg.

Skrevet

Du ble ur? Du skriver at du ikke tåler trynet på ham så hva er problemet med at han ikke liker deg??

Klart at hun må holde med mannen sin. Det ville jeg også gjort. Man holder sammen og støtter hverandre.

Whaaaat? Hvorfor i alle dager må hun holde med mannen og støtte han på noe som dette?? Skal mannen virkelig diktere hvem hun skal være venninne med?

Tro meg, hadde jeg latt eksen min bestemme at jeg ikke fikk være med vennene mine så hadde jeg faktisk ikke hatt venner igjen! Jeg har 10 gode venninner, han hadde kun 2 kompiser. Han likte rett og slett ingen...

Anonymous poster hash: 0bfca...0b1

Skrevet

Er det mannen eller venninna di du vil treffe?

Skrevet

Altså.. Er det ikke lettere for deg å reise dit, enn det er for henne med en baby?

Så kan hun komme til deg neste gang. Dere får gjøre en "annenhver" ordning på det :)

Bit i det sure eplet. Du er der for å besøke henne, ikke mannen hennes.

Hvis han ikke liker deg, så stikker han sikkert til noen kamerater om kvelden likevel :P

Skrevet

Fordi vi jo er venninner.. Men for å klare å bevare vennskapet må det bli sånn at hun kommer til meg. Vanskelig nøtt.. For nå vil nemlig ikke hun ta turen lenger, hun syntes nå det er min tur å komme.. Iallefall mistenker jeg det siden hun ikke har vært her på et halvt år..

Du hadde ikke vært verdt bryet hvis du var min "venninne"...

Skrevet

Møtes på halvveien da, så har du løst dette problemet!!

Anonymous poster hash: 40332...104
Skrevet

Jeg synes rett og slett at det er du som er den dårlige venninnen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...