Gå til innhold

"Barselgruppe" for barn født juli-desember 2013 for Romerike


mammakinemarie

Anbefalte innlegg

Hei! Vi er en del mager på Romerike som har laget en "barselgruppe" på face. Intensjonen med gruppen er å kunne møtes - både ute og hjemme, men også utveksle tips og erfaringer - være et sted hvor man kan stille spm til andre som går igjennom det samme som deg akkurat nå :) Per nå er det jenter fra Jessheim, Kløfta, Skjetten og Aurskog-områdene. Så vi er ganske spredte, men av erfaring fra sist jeg var gravid, så var ikke de avstandene noe problem. Jeg for min del synes det er koselig å bli kjent med nye mennesker uansett :) Ønsker du å være med å skape en hyggelig gruppe, så send meg en melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vi er en del mager på Romerike som har laget en "barselgruppe" på face. Intensjonen med gruppen er å kunne møtes - både ute og hjemme, men også utveksle tips og erfaringer - være et sted hvor man kan stille spm til andre som går igjennom det samme som deg akkurat nå :) Per nå er det jenter fra Jessheim, Kløfta, Skjetten og Aurskog-områdene. Så vi er ganske spredte, men av erfaring fra sist jeg var gravid, så var ikke de avstandene noe problem. Jeg for min del synes det er koselig å bli kjent med nye mennesker uansett :) Ønsker du å være med å skape en hyggelig gruppe, så send meg en melding :)

Hei!  Kjekt at det finnes en slik gruppe. Jeg blir gjerne med :-) Jeg fikk en jente nå 26 juli og bor i Lillestrøm. Mitt navn er Hilde Jeanette Fjellskål. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Vi er en del mager på Romerike som har laget en "barselgruppe" på face. Intensjonen med gruppen er å kunne møtes - både ute og hjemme, men også utveksle tips og erfaringer - være et sted hvor man kan stille spm til andre som går igjennom det samme som deg akkurat nå :) Per nå er det jenter fra Jessheim, Kløfta, Skjetten og Aurskog-områdene. Så vi er ganske spredte, men av erfaring fra sist jeg var gravid, så var ikke de avstandene noe problem. Jeg for min del synes det er koselig å bli kjent med nye mennesker uansett :) Ønsker du å være med å skape en hyggelig gruppe, så send meg en melding :)

Hei!  Kjekt at det finnes en slik gruppe. Jeg blir gjerne med :-) Jeg fikk en jente nå 26 juli og bor i Lillestrøm. Mitt navn er Hilde Jeanette Fjellskål. :-)

 

Hei! Så hyggelig! Lagt deg til som venn på facebook. Er en lukket gruppe, så får bare lagt til venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Hei Godt Nytt År! Jeg fikk ei jente i fjor juni, får Jeg lov å være med på barselgruppen deres? Det hadde vært fint å bli med. Vi flyttet nylig fra Oslo til Skedsmokorset :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...