Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Jeg er gravid i uke 10. Magen er Knallhard, mannen sier det kjennes ut som om jeg strammer alle magemuskler eller blåser den så hard ut som jeg kan. Føles som om jeg har strammet magen alt jeg kan over lang tid, for jeg er liksom litt sliten i magen av å gå slik. Virker som om magen er for tung til meg om jeg kan si det slik..... ;-) Dette er kun når jeg står, ikke når jeg ligger. Er slank og har ikke noe xtra om der har noe å si. Anonymous poster hash: 929da...095
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Sikkert kynnere du kjenner. Men trodde ikke det var vanlig før livmoren er kommet opp fra skambenet. Kanskje du er lengre på vei enn antatt? Anonymous poster hash: caf2c...0aa
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Synes også det høres ut som kynnere, men veldig tidlig for det, da. Kanskje du er lengre på vei enn antatt, som hun over skriver. Anonymous poster hash: 09cf5...f77
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Vært på UL, så er ikke lengre enn 10 uker idag. Er det normalt å ha ? Kan det gjøre noen skade? Noe jeg må passe på? Kommer litt akuratt nå og, men nå ligger jeg. Hmmm.. Skulle trodd jeg hadde en hard ball under genseren for det kjennes ikke ut om en myk mage. Anonymous poster hash: 929da...095
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Jeg tipper det er luft jeg. Magen oppfører seg veldig merkelig i et svangerskap, og selv om livmoren ikke har kommet over skambenet enda, så blir det mye trykk på tarmene, for ikke å snakke om hormonpåvirkningen. Hvis du i tillegg er litt treg i magen så blir det lett til at du føles veldig oppblåst. Anonymous poster hash: 0ed09...530
<3 2G <3 Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Hadde kynnere fra positiv test omtrent begge gangene. Ikke farlig bare ubehagelig til meg. Var jeg flink å "hørte" på kroppen så slapp jeg mye smerter i bekken/symfysen. Blir du urolig så snakk med lege eller jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå