Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Hvordan får dere det til? Altså er ikke magen i veien så man rekker så dypt inn? Har dere noen spesielle måter? Hva kjenner man etter? Anonymous poster hash: 0e656...eab
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Er det virkelig noen som gjør det? Anonymous poster hash: 1f7bf...23b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Uææh, hadde aldri gjort det! Tenk på infeksjonsfare, skarpe negler som kan ta fosterhinnen ved åpning osv?? Har hørt om kvinner som har bedt partneren gjøre det, like merkelig i mine ører Kun helsepersonell som får lov til å dille "oppi der" av den grunnen altså Mannen kan få dille oppi der ved sex, men ikke nær fødsel Anonymous poster hash: 0bd45...0c9
3barnsmor_to_be Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Jeg er forsåvidt enig, er 3.gangs og aldri prøvd selv.. men vet mange gjør det og jeg er mest nysgjerrig
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Ser for meg en stakkars mann som ligger på alle fire mellom beina til frua med gummihansker og roter rundt oppi fiffinetten Ler så jeg griner her jeg sitter! Men alvorlig talt: Skummelt å drive oppi der hvis man har åpning osv, kan jo bli infeksjon
3barnsmor_to_be Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Ja, det er sant! Men jeg skjønner bare ikke hvordan man får det til.. jeg når såvidt tissen, med den store magen!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Herregud, er det vanlig???Jeg synes ikke man skal fikle der inne, la nå ting bare skje når det skjer!! Anonymous poster hash: 7dbcc...3df
3barnsmor_to_be Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Ja, fant mange tråder fra tidligere. Mange som gjør det ja..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Ja, fant mange tråder fra tidligere. Mange som gjør det ja.. Ja da er de sprengte i hodet... Eller har verdens lengste apearmer... Anonymous poster hash: 7dbcc...3df
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Det skal man ikke, knapt nok at de gjør det på sykehuset om de ikke må. Anonymous poster hash: 90272...bb4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Det er ingen vits om man ikke har peiling på hva man skal kjenne etter, da er det nesten som å stikke hånda i et glass med jordbærsyltetøy å røre i rundt.. Jeg er vel en av de skrullene som kjente etter selv, men jeg vet hva man skal kjenne etter, vannet hadde ikke godt og jeg brulke sterile hansker. 5 cm åpning, ups..på tide å dra på sykehuset! I starten er det vanskelig å nå men ikke lengre uti fødselen synes jeg da. Hilsen skrulla:) Anonymous poster hash: 9f14f...69a
3barnsmor_to_be Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Men hvordan får du det til skrulla ?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Men hvordan får du det til skrulla ? Bare å sette seg i en lenestol eller noe og stappe fingrene inn, trenger ikke fler enn to. Er magen i veien kan man føre hånda bak/under låret og opp. Lønner seg å være litt akrobatisk;) Anonymous poster hash: 9f14f...69a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Mannen gjorde det på meg Spritet fingre, brukte engangshanske med glidemiddel på og kjente om livmormunnen var flatet ut, eller iallefall begynnende. Det var den! Vi visste hvordan den skulle være, så det gikk så fint atte. Anonymous poster hash: 0ece2...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå