Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Har gått på enkel kur, 3 ganger. Nå er jeg satt på dobbelkur. Men hvor blir det av el? 2-3 dager forsinket så langt. Bruker el-test. Noen med erfaring?? Anonymous poster hash: 5606e...e4b
rasekatten Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Tok og pergo, fikk aldri positiv, men jaggu fikk jeg ikke positiv gravid test
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Virkelig?? Vi har sex annenhver dag! Anonymous poster hash: 5606e...e4b
<3 2G <3 Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Liker femar bedre. Får du ul for å se om det kommer egg?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Liker femar bedre. Får du ul for å se om det kommer egg? Nei!!! Men nå er jeg henvist til Aleris og skal dit om 4 uker. Vet de følger opp bedre. Tar blodprøver, da! Anonymous poster hash: 5606e...e4b
<3 2G <3 Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Synes det er alt for slapp holdning til mange av de som skriver ut pergo. Er alt for mange bivirkninger på de pillene! Håper du får riktig hjelp nå. Blodprøvene mine bar fine de, hjelper ikke noe på å bli gravid pm eggene er elendig kvalitet.... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Ja, veldig enig!! Derfor jeg er henvist videre. Hun mente det ikke var nødvendig å måle FSH.... Det kommer nok Aleris til å gjøre. Gleder meg. Da får jeg hvertfall et svar om det er noen vits å fortsette eller ikke. HI Anonymous poster hash: 5606e...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå