Gå til innhold

Trenger hjelp alle sammen . Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg er gravid, men er usikker fordi jeg har veldig uregelmessig mens. Har lyst til å kjøpe en test, men er så og si blakk :(  Synes dere jeg skal vente og se om mensen kommer, eller kjøpe en test for de siste pengene jeg har igjen denne måneden?  ;)

Anonymous poster hash: fb283...bcf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke sikkert resultat før etter forventet mens uansett, så ville ha ventet. Ps! Om du prøver å bli gravid kan det lønne seg å kjøpe tester på nett. Jeg kjøpte 35 testpinner for 180 uten å betale frakt i tillegg. 

Anonymous poster hash: 53991...81a
Skrevet

Jeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzz................

For et idiotisk spørsmål!

Anonymous poster hash: 9beb7...cb3
Skrevet

Du får ikke sikkert resultat før etter forventet mens uansett, så ville ha ventet. Ps! Om du prøver å bli gravid kan det lønne seg å kjøpe tester på nett. Jeg kjøpte 35 testpinner for 180 uten å betale frakt i tillegg. 

Anonymous poster hash: 53991...81a

Vet man ikke får et sikkert resultat før etter forventet mens, men siste mens var i slutten av juni. Og ifølge en app på telefonen hvor man ser når man skal få mens så skulle den ha kommet 1. august. Men er usikker på om mensen fortsatt kan komme siden jeg har så uregelmessig mens. 

Skrevet

Jeg ville ventet. Kanskje til midten av måneden.

Anonymous poster hash: c04d6...39b
Skrevet

Jeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzz................

For et idiotisk spørsmål!

Anonymous poster hash: 9beb7...cb3

Hvorfor er dette idiotisk? Har sett spørsmål som er mye mer idiotiske enn dette. Om man vil spørre andre om dette så må man vel få lov til det? Og om andre ikke liker det så får de bare la vær å skrive noe som helst. 

Skrevet

Om du ikke har igjen mer penger enn nok til en g-test, så bør du heller holde pengene til noe annet som er viktigere...

Anonymous poster hash: c4ebf...cab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...