Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Har hver utsatt for dette, og lurer på hva som er vanlig erstatningssum.? Vil ikke gå inn på noe detaljer rundt det. Dette har holdt på jevnlig i 4-5 år nå. Anonymous poster hash: 27c57...b7a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Slik jeg har skjønt det er det svært sjelden man får noe slags erstatning for tort og svie,om du pga mobbingen har hatt noe slags økonomisk tap kan det være noe som kan dekkes. Bare det at du har blitt plaget gir ikke i seg selv rett til noen slags erstatning såvidt jeg vet.. Anonymous poster hash: 7f4af...6bc
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Tviler på du får noe, om du ikke kan påvise økonomisk tap. Anonymous poster hash: 3a01b...673
Mor Stratos Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Jeg vet ikke, men hvorfor har du ikke byttet til hemmelig nummer eller skaffet deg mobbefilter hos Telenor?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Har hver utsatt for dette, og lurer på hva som er vanlig erstatningssum.? Vil ikke gå inn på noe detaljer rundt det. Dette har holdt på jevnlig i 4-5 år nå. Anonymous poster hash: 27c57...b7a Det er svært vesentlig for å kunne svare deg å vite hvilken arena dette skjer på, siden ulike lover og grenser for hva som anses akseptabelt gjelder for ulike arenaer. Er det noen du kjenner privat, på skole, jobb eller annet som trakasserer deg? Har du et eksempel på hva du mener er en mobbende/ trakasserende melding? Og hvorfor har du ikke hemmelig nummer? Anonymous poster hash: 73520...bd2
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Og hvorfor er du først og fremst opptatt av erstatningsbeløp? Tror du ikke at du via de rette kanaler (rektor, hms eller politi) kan klare å få stoppet dette, og har du forsøkt....? Anonymous poster hash: 73520...bd2
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Jeg tror det har steget til 4,29 nå Anonymous poster hash: c98ed...724
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå