Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Hva er egentlig en parkdress? Bare brukt regnklær eller vinterdress med eller uten ulltøy under vi. Her vi bor er det vått og slafsete mesteparten av vinteren. Vekslende temperaturer og mye vind. Vil derfor kjøpe en dress som er tynn sånn at den tåler flere lag ull under, pluss at den er slitesterk og gjerne litt vannavstøtende om det er mulig. Ønsker tips om en god dress Anonymous poster hash: 0f131...2a0
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Troll sin dress, den som er i to lag, en løs ulldress og en løs ytterdress. Er super! Hvis du er flink med å vaske den etter anvisning og evnt impregnerer nede ved beina og i baken når den begynner å bli godt brukt har du en tett dress i slapset Evnt så kan du kjøpe en hel, litt tykkere regndress (får tak det i trollmerket også) som er god
Elsker livet Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Vår/høstdress fra Reimat eller ticket to heaven. Vannsøyle på 10000 (sjekk før du kjøper), mer enn noe regntøy jeg har vært borti. Trenger knapt regntøy, jeg foretrekker dress.
Gjest Julia1984 Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Utrolig ok med parkdress uten for utover høsten. Slippe å gå i klamt regntøy. Blir som å ha på en vindjakke, bare dress i stedet. Tenk deg selv å løpe rundt i regntøy i flere timer.... Nei, jeg foretrekker vindtett og vanntett som puster til barna mine, ergo en parkdress. Reflex er super!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Reimatec høst-/vårdress er vi veldig fornøyde med Anonymous poster hash: 166ac...52b
soleia Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Kjøpte parkdress til eldste, som eg tenkte han kunne ha på dagar der det var fuktig ute, men ikkje regn. Den har hange nesten ubrukt i barnehagen, og ei spurte kva den eigentleg var til. Så det har ikkje vorte fleire på mine.
Honningmelon Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Jeg syns vår/høstdress er et must. Bruker den mye på kaldere høst og vårdager. Kjøper Reima Tec, og den tåler en god del vann.
Pesta Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Jeg synes også det er greit å ha en parkdress (er vel det samme som høst/vårdress?). Det er jo bare et navn på en dress uten fôr. Det er jo alt for varmt å bruke vinterdress i måneder uten minusgrader, så da er de tynne dressene gode å ha! kKekt at barna slipper 6 skift per dag fordi de blir møkkete, og samtidig litt bedre for dem enn å gå i klamt regntøy hele dagen. Vi har fra Ticket to Heaven og Reima.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 jo, man MÅ ha parkdress. Hva gjør du på de dagene det er 11 grader, sol/overskyet og fuktig på bakken, tar på de stakkars barna regntøy eller vinterdress?? Nei, da tar man på parkdress, sånn at barnet får leke uten å bli skitten på tøyet sitt og uten at det svetter ihjel i regntøy eller vinterdress. Forresten, vinterdresser tåler ikke så mye som en vanlig parkdress, de skal bli brukt når det er snø... Anonymous poster hash: a9f98...23e
Gjest Julia1984 Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Kjøpte parkdress til eldste, som eg tenkte han kunne ha på dagar der det var fuktig ute, men ikkje regn. Den har hange nesten ubrukt i barnehagen, og ei spurte kva den eigentleg var til. Så det har ikkje vorte fleire på mine. Barnehagen lite ute?? Her brukte de høstdressen hver eneste dag, bortsett fra dager hvor det regnet veldig!!
scarecrow2011 Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Jeg har helly Hansen og reima til mine. Veldig fornøyd.
soleia Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Kjøpte parkdress til eldste, som eg tenkte han kunne ha på dagar der det var fuktig ute, men ikkje regn. Den har hange nesten ubrukt i barnehagen, og ei spurte kva den eigentleg var til. Så det har ikkje vorte fleire på mine. Barnehagen lite ute?? Her brukte de høstdressen hver eneste dag, bortsett fra dager hvor det regnet veldig!! Dei er mykje ute, men har på regnbukse så snart det er litt vått, og det er det stort sett her på vestlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå