Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Er sykemeldt, og fikk vite i dag at jeg har kommet inn på skolen, skolen er på dagtid, og jeg jobber kvelden, har man lov og gjøre begge deler? Har jo akkurat funnet ut at jeg er gravid også, så får ikke lov og jobbe når magen popper opp pga type jobb jeg har, så må søke svangerskapspenger da. Veit det beste er og ringe nav, men tenkte og høre med dere Anonymous poster hash: 49315...2cb
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Du er sykemeldt og skal studere på dagtid og jobbe på kveldstid?? Ehh..... Anonymous poster hash: 78714...e6a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Du er sykemeldt og skal studere på dagtid og jobbe på kveldstid?? Ehh..... Anonymous poster hash: 78714...e6a Hva er ehh med det? er ganske normalt og være sykemeldt etter operasjon, men man kan sitte på skole benk for det..... Anonymous poster hash: 49315...2cb
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Du har ikke lov til å hverken jobbe eller gå på skolen så lenge du er sykemeldt, da må du friskmeldes først. Anonymous poster hash: 3f43a...b84
Snartmamma2015 Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Du har ikke lov til å hverken jobbe eller gå på skolen så lenge du er sykemeldt, da må du friskmeldes først. Anonymous poster hash: 3f43a...b84 Du kan fint være sykemeldt fra jobb, men friskmeldt til å gå på skole....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå