Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Og da tenker jeg ikke ift det økonomiske, men i forhold til hvordan man best mulig kan unngå konflikter og lignende. Vi har begge en stygg uvane ( Senest i helgen) hvor vi blir uenige om ting og begge blir mutt stille og ikke engang prater til hverandre. Han bare går fra meg hvis han ser jeg er irritert og gidder ikke engang prate til meg, og dette kommer IKKE til å funke i lengden. Litt konfliktsky begge to, mens det koker innvendig.. Jeg har et barn fra før, så tar gjerne imot tips fra andre aleneforeldre som har funnet nye samboere, ift barneoppdragelse. Hvor mye skal en ny samboer ha å "si" mtp oppdragelse? Barnet har en pappa, men de treffes kun annenhver helg, av og til sjeldnere. Anonymous poster hash: 2bb97...5a3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Hmmmm, å dette merkes nå før dere har blitt samboere? Ikke noe godt varsel. Åpenhet og ta opp ting før det blir et problem har vi lært oss funker. Visse ting skal man ikke legge seg borti i starten når det er særkullbarn inn i bildet, men ta over tid og veie ord og handlinger litt. Alt skal man ikke akseptere, men man skal ha forståelse for at folk er forskjellige og har med seg sin egen barndom som enten en mal på hvordan man ønsker å oppdra eller vil unngå å oppdra barna på. Anonymous poster hash: 60bec...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå