Gå til innhold

Mann gis bort. Haster!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi reiser på jakt i morgen. Jeg har pakket alt det JEG trenger av klær, jaktutstyr, våpen, ammo, personlig utstyr osv... Altså jeg har pakket mine ting. Nå plutselig innser gubben at han begynner å få tidsklemma nedover nakken. Så nå skal det pakkes. Men han pakker da ut mitt for å se om jeg har "lånt" noe av hans utstyr. For han finner nemlig ikke sine ting! For det er jo garantert min skyld. Kan jo absolutt ikke ha noe med at hans ting ligger i den enorme rotehaugen på soverommet (jeg nekter å leke hushjelp og rydde opp hans rot)!

Hadde ikke våpnet vært pakket og låst inn så tror jeg at jeg hadde kakka ham i hodet med lyddemperen. Så nå repakker jeg og setter det på badet og låser. Så får han finne seg en busk når han må pisse.

Endret av Ziva
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det her høres ut som noe min mann kunne gjort.... så nei, takk :P

Han har faktisk tømt min bag en gang for å se om jeg hadde tatt iPad-laderen, jeg som ikke bruker iPadda en gang....

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Haha, nei rotehuer har vi nok av her på gården :D Men lykke til med både pakking og jakt! 

Skrevet

Ellers takk, men kanskje det finnes en forening for omplassering av (håpløse) menn?  :D

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Altså, nå klikket jeg meg inn her med håp i blikket og trodde jeg skulle gjøre et skikkelig varp, men hva finner jeg?

En mann som rett og slett er bare det, en skikkelig mann, hverken mer eller mindre....

Nei, så lett lar jeg meg ikke lure, du får nok slite med han selv, tenker jeg.

Skrevet

Høres ut som han eg allereie har, så neitakk..

Eller forresten, forandring fryder.. Interessert i eit byte? 31-åring med ruger og mauser, du kan få han komplett med lyddemper, kikkertsikte og kulepresse..

Skrevet

Høres kjent ut, bortsettfra at gubben her ville satt seg ned og ventet på at jeg skulle finne hans saker :P

Skrevet

Høres kjent ut, bortsettfra at gubben her ville satt seg ned og ventet på at jeg skulle finne hans saker :P

Det skjer her også, men han venter forgjeves.

Skrevet

Da er du en sterkere kvinne enn meg, jeg orker ikke surmulingen og apatien så lenge av gangen :P

Skrevet

Vet faktisk ikke hvor ofte jeg har hørt at jeg har rotet bort eller kastet noe som tilhører resten av familien. Og jeg roter ikke bort. Jeg rydder og kaster det som må ryddes og kastes. Prøver å forklare at hvis det ligger på feil sted blir det plassert på ett sted som passer meg. Om jeg tilfeldigvis har glemt hvor det er senere, er ikke det mitt problem. Sist hadde jeg rotet bort min datters nye sko. "jeg har ikke sett dem etter jeg flyttet, mamma" "du må ha ryddet dem bort" Neste gang hun dukket opp her hadde hun dem på seg. Har forresten blitt merkbart mye ryddigere her etter hun flyttet. Det rare er at hun har det ryddig der hun bor.

Skrevet

Høres ut som han eg allereie har, så neitakk..

Eller forresten, forandring fryder.. Interessert i eit byte? 31-åring med ruger og mauser, du kan få han komplett med lyddemper, kikkertsikte og kulepresse..

Bytter gjerne en uke eller ti. 42-åring med Sauer og kikkertsikte-dilla. Kulepresser har han to av og damen på våpenkontoret har sagt stopp (juhu :) ). Jaktgarderoben og andre garderober er fulle.

Skrevet

Da er du en sterkere kvinne enn meg, jeg orker ikke surmulingen og apatien så lenge av gangen :P

Lang erfaring og trening. ;)

Gjest amandine
Skrevet

Mon tro om nå er rette tidspunktet å være takknemlig på for at mannen enten befinner seg lett sporbar bak en enkel laptop på kontoret eller med et av ymse par fotballsko på bena? Laptop og fotball tar mindre plass enn jakt. Men hvem faen er det som spiser leggskinn her i huset!?!

Skrevet (endret)

Mon tro om nå er rette tidspunktet å være takknemlig på for at mannen enten befinner seg lett sporbar bak en enkel laptop på kontoret eller med et av ymse par fotballsko på bena? Laptop og fotball tar mindre plass enn jakt. Men hvem faen er det som spiser leggskinn her i huset!?!

På ei anna side er det kjekkare med frysaren full av deilig hjortekjøt enn skittentøyskorga full av grønskebefengte treningsklede ;) Endret av ★
Skrevet

Ha ha og det oppstår tidlig også. Jeg var på cup med en gjeng med 14-åringer for noen uker siden og fant igjen opptil flere helt forsvunnete ting. Da var det en av dem som sa "Det var det jeg visste, mammaer har magiske evner. Sånn er min også". 

Jeg takker nei til tilbudet Ziva, har fire familiemedlemmer allerede og det holder egentlig. 

Skrevet

Hadde en kollega (selvsagt en mann) for mange herrens år siden som pleide å ringe meg på mine frihelger for å spørre om hvor de ulike tingene på kjøla var.... Joda, han fant det han lette etter med litt hjelp via telefonen. 

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

He he, han der kan du få beholde :rolleyes:

Han av min er helt motsatt med støv på hjernen og et humør som synker i takt med at rotet vokser <_<

Jeg, derimot, har kommet til en enighet med hybelkaninene... Jeg plager ikke de, og de plager ikke meg :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...