Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Og fungerer det med 2-delt? Han går ikke enda og skal begynne i barnehagen nå snart. Anonymous poster hash: 1bea4...94f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Og hva har de på føttene når de ikke kam gå? Må jo være noe som er regntett.. Anonymous poster hash: 1bea4...94f
Poetika med K Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 (endret) Min snart ettåring har fått regntøy fra Pomp de lux. Todelt med høy bukse med sæler. Han går heller ikke. Har kjøpt gummistøvler til ham i str. 19. Søteste gummistøvlene jeg noensinne har sett Endret 6. august 2013 av Poetica von Tryll
Edelweis Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Kjøpte et tynt et på salg på obs til 80 kr. Det har funket veldig bra. Har også HH sitt til det blir litt kaldere høst. Stonz er greit på føttene. Ellers har både reglex og reima slike ute sokker
Gjest sussie77 Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Vi har pleid å kjøpe Reflex regntøy på barnas hus. Veldig fornøyd med det. Og bedre å kjøpe todelt en hel dress. For da kan da kan man bruke buksa når det bare er vått på bakken. Blir litt klamt å bruke hele dressen da. Hva man bruke når de ikke går har jeg ikke så mye greie på. Men ser andre barn bruker sånne regnsokker.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Takk for svar Da blir det handletur Anonymous poster hash: 1bea4...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå