Gå til innhold

Jeg er så lei av forsvunnede sokker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en oppfinnelse som jeg kan hekte sammen sokkene med FØR vask? Det er så gørr å sortere sokker etter vask, og når både jeg og mannen har sorte sokker er det nesten umulig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, der var i alle fall noen klyper man kunne kjøpe for å hekte parene sammen før vask. Hvor det finnes aner jeg ikke.

Her putter jeg sokkene i vaskenett. Gubbens sokker i ett, mine i ett og guttungens i ett. Mye enklere å sortere etterpå.

Og det er hver sitt ansvar og legge i vaskenettet - guttungen på 5 er den flinkeste, for han synes det er kjempestas å gjøre det. Gubben er sløvest, men da er det bare å lempe hans sokker i hans korg med reine klær, så får han "pare" selv.

Skrevet

Det med vaskenett har jeg ikke tenkt på, det var jo litt lurt! Takk for tips Huldra :)

Skrevet

Ja, der var i alle fall noen klyper man kunne kjøpe for å hekte parene sammen før vask. Hvor det finnes aner jeg ikke.

Her putter jeg sokkene i vaskenett. Gubbens sokker i ett, mine i ett og guttungens i ett. Mye enklere å sortere etterpå.

Og det er hver sitt ansvar og legge i vaskenettet - guttungen på 5 er den flinkeste, for han synes det er kjempestas å gjøre det. Gubben er sløvest, men da er det bare å lempe hans sokker i hans korg med reine klær, så får han "pare" selv.

wow..for en lur idé :) skal jeg også innføre. Er også lei av dette problemet. I allefall de små sokkene til minsten :)

Skrevet

Det var smart!

Får du vaskenett med forskjellige farger noe sted?

Anonymous poster hash: c60ee...7fb

Skrevet

Det var smart!

Får du vaskenett med forskjellige farger noe sted?

Anonymous poster hash: c60ee...7fb

Aner ikke, men vi har bare 6 hvite, men vi ser jo hvilke sokker som tilhører hvem. Men kanskje sjekke det ut, hadde vært litt kulere.

Skrevet

man kan bare "snurre" de sammen øverst før man legger de i maskinen.. da holder de seg i par... mannen må ha opplærlig til det, så klart før det hives i skittentøyskurven :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...