Von Hertelhofen Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Finnes det en oppfinnelse som jeg kan hekte sammen sokkene med FØR vask? Det er så gørr å sortere sokker etter vask, og når både jeg og mannen har sorte sokker er det nesten umulig...
Mamalarma Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Ja, der var i alle fall noen klyper man kunne kjøpe for å hekte parene sammen før vask. Hvor det finnes aner jeg ikke. Her putter jeg sokkene i vaskenett. Gubbens sokker i ett, mine i ett og guttungens i ett. Mye enklere å sortere etterpå. Og det er hver sitt ansvar og legge i vaskenettet - guttungen på 5 er den flinkeste, for han synes det er kjempestas å gjøre det. Gubben er sløvest, men da er det bare å lempe hans sokker i hans korg med reine klær, så får han "pare" selv.
Von Hertelhofen Skrevet 6. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2013 Det med vaskenett har jeg ikke tenkt på, det var jo litt lurt! Takk for tips Huldra
Edelweis Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Ja, der var i alle fall noen klyper man kunne kjøpe for å hekte parene sammen før vask. Hvor det finnes aner jeg ikke. Her putter jeg sokkene i vaskenett. Gubbens sokker i ett, mine i ett og guttungens i ett. Mye enklere å sortere etterpå. Og det er hver sitt ansvar og legge i vaskenettet - guttungen på 5 er den flinkeste, for han synes det er kjempestas å gjøre det. Gubben er sløvest, men da er det bare å lempe hans sokker i hans korg med reine klær, så får han "pare" selv. wow..for en lur idé skal jeg også innføre. Er også lei av dette problemet. I allefall de små sokkene til minsten
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Ja, der var i alle fall noen klyper man kunne kjøpe for å hekte parene sammen før vask. Hvor det finnes aner jeg ikke. Her putter jeg sokkene i vaskenett. Gubbens sokker i ett, mine i ett og guttungens i ett. Mye enklere å sortere etterpå. Og det er hver sitt ansvar og legge i vaskenettet - guttungen på 5 er den flinkeste, for han synes det er kjempestas å gjøre det. Gubben er sløvest, men da er det bare å lempe hans sokker i hans korg med reine klær, så får han "pare" selv. Det var smart! Får du vaskenett med forskjellige farger noe sted? Anonymous poster hash: c60ee...7fb
Von Hertelhofen Skrevet 6. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2013 Nå har jeg vært litt detektiv og fant disse på ebay http://www.ebay.com/itm/Loc-A-Sok-20-Purple-Locks-for-Socks-Time-is-Money-Organize-Drawers-NIP-/370781890493?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item565452a7bd
Mamalarma Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Ja, der var i alle fall noen klyper man kunne kjøpe for å hekte parene sammen før vask. Hvor det finnes aner jeg ikke. Her putter jeg sokkene i vaskenett. Gubbens sokker i ett, mine i ett og guttungens i ett. Mye enklere å sortere etterpå. Og det er hver sitt ansvar og legge i vaskenettet - guttungen på 5 er den flinkeste, for han synes det er kjempestas å gjøre det. Gubben er sløvest, men da er det bare å lempe hans sokker i hans korg med reine klær, så får han "pare" selv. Det var smart! Får du vaskenett med forskjellige farger noe sted? Anonymous poster hash: c60ee...7fb Aner ikke, men vi har bare 6 hvite, men vi ser jo hvilke sokker som tilhører hvem. Men kanskje sjekke det ut, hadde vært litt kulere.
Tante_Esel Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 man kan bare "snurre" de sammen øverst før man legger de i maskinen.. da holder de seg i par... mannen må ha opplærlig til det, så klart før det hives i skittentøyskurven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå