frk Nilsen Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Fikk telefon på jobb fra bhg 09.00 i dag, minsten spyr :/ Hiver meg i en taxi, siden buss-bane-buss tar 1 time. Småslapp liten kar henger på armen til mamma til han oppdager sparkesykkelen, da kvikner han til og sparker hele veien hjem (hele 4 min) Har så langt ikke kastet opp noe mer, heldigvis! Farris, kjeks, pledd, favorittbamsen og barneTV er beste medisinen har han bestemt. Lager meg en stor chilimocca og kommer over noen nydelige pumps på salg Lykke kan kjøpes for penger!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Ajajaj, de var FINE!!! Må ellers legge til at jeg alt for lett kan netshoppe utenom syke barn, men burde kanskje lære meg å shoppe kun da. God bedring til lille mannen og håper det kun var med den ene gangen.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 God bedring til lille pjokken Fine sko som ser gode ut på også, sjelden hverdagslykke!
ms.Pond Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 God bedring til lillegutt! Nettshopping er dessverre alt for enkelt, og jeg innser at sparing må ha vært mye enklere før internettet med alle dets fristelser dukket opp ;-) Nydelige sko, jeg skal gå hardt inn for å ikke finne selv, jeg har nemlig ikke råd ;-)
frk Nilsen Skrevet 6. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2013 God bedring til lillegutt! Nettshopping er dessverre alt for enkelt, og jeg innser at sparing må ha vært mye enklere før internettet med alle dets fristelser dukket opp ;-) Nydelige sko, jeg skal gå hardt inn for å ikke finne selv, jeg har nemlig ikke råd ;-) Bare si fra om du vil ha link
ms.Pond Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 God bedring til lillegutt! Nettshopping er dessverre alt for enkelt, og jeg innser at sparing må ha vært mye enklere før internettet med alle dets fristelser dukket opp ;-) Nydelige sko, jeg skal gå hardt inn for å ikke finne selv, jeg har nemlig ikke råd ;-) Bare si fra om du vil ha link Hehe det er ikke lysten det står på ;-)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Jeg har vært hjemme med sykt barn siden torsdag, og enig i at det blir dyrt. Har kjøpt så mye dritt, så i morgen skal mannen få være hjemme Flotte sko forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå