Gå til innhold

Sykt barn-dag = nettshopping!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk telefon på jobb fra bhg 09.00 i dag, minsten spyr :/

Hiver meg i en taxi, siden buss-bane-buss tar 1 time. 

Småslapp liten kar henger på armen til mamma til han oppdager sparkesykkelen, da kvikner han til og sparker hele veien hjem (hele 4 min) Har så langt ikke kastet opp noe mer, heldigvis!

 

Farris, kjeks, pledd, favorittbamsen og barneTV er beste medisinen har han bestemt. 

 

Lager meg en stor chilimocca og kommer over noen nydelige pumps på salg :D 

 

151913-g.jpg

 

Lykke kan kjøpes for penger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ajajaj, de var FINE!!!

 

Må ellers legge til at jeg alt for lett kan netshoppe utenom syke barn, men burde kanskje lære meg å shoppe kun da.

 

God bedring til lille mannen og håper det kun var med den ene gangen.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

God bedring til lille pjokken :)

 

Fine sko som ser gode ut på også, sjelden hverdagslykke!

Skrevet

God bedring til lillegutt! Nettshopping er dessverre alt for enkelt, og jeg innser at sparing må ha vært mye enklere før internettet med alle dets fristelser dukket opp ;-)

 

Nydelige sko, jeg skal gå hardt inn for å ikke finne selv, jeg har nemlig ikke råd ;-)

Skrevet

God bedring til lillegutt! Nettshopping er dessverre alt for enkelt, og jeg innser at sparing må ha vært mye enklere før internettet med alle dets fristelser dukket opp ;-)

 

Nydelige sko, jeg skal gå hardt inn for å ikke finne selv, jeg har nemlig ikke råd ;-)

 

Bare si fra om du vil ha link ;)

Skrevet

 

God bedring til lillegutt! Nettshopping er dessverre alt for enkelt, og jeg innser at sparing må ha vært mye enklere før internettet med alle dets fristelser dukket opp ;-)

 

Nydelige sko, jeg skal gå hardt inn for å ikke finne selv, jeg har nemlig ikke råd ;-)

 

Bare si fra om du vil ha link ;)

 

 

 Hehe det er ikke lysten det står på ;-)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg har vært hjemme med sykt barn siden torsdag, og enig i at det blir dyrt. Har kjøpt så mye dritt, så i morgen skal mannen få være hjemme :)

Flotte sko forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...