Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Saken er den at jeg fødte for 3 måneder siden. Tilsammen har vi ikke hatt sex på 9. måneder! Hyyyyl! Jeg trodde mannen ble å hoppe over meg så raskt han fikk sjansen, men han viser ingen interesse. Tidligere var det en periode der han avviste meg når jeg ville ha sex og derfor sliter jeg nå med å ta initiativ. Jeg har hintet litt frempå, bl.a da renselsen var over, men ingen reaksjon. Dette er tredje barnet og det har ikke vært noen problemer før. Må ærlig innrømme at han får meg til å føle meg uattraktiv. Anonymous poster hash: 4bcce...84b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Han er nok homo. Anonymous poster hash: 95e18...41e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Regner med du har prøvd å snakke med han. Si at du føler deg uattraktiv når han avviser deg, men at du gjerne vil vite grunnen til at han ikke ønsker sex med deg. Eller om han kanskje ikke tok "hintet" ditt? Kommunikasjon er som regel nøkkelen. Evnt kan du slenge på deg noe smått og lekkert og prøve å forføre han litt? Men tror jeg ville snakket med han først, mulig han har en fødselsepresjon? Er ikke umulig det vet du.. Eller om han har litt lite testosteron i kroppen/dårlig stoffskifte om dagen, kanskje han bør ta seg en tur til legen. Det behøver ikke nødvendigvis være DEG det er noe galt med Lykke til Anonymous poster hash: 9a2db...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå