Gå til innhold

Samværsavtale for 3 barn,trenger hjelp damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna er 8.3 og 2 år. Han kan ikke ha barna på mandager. Tenker kanskje ons-søn, eller tors-søn og tors-fred uka som er min. Hva syntes dere?

Anonymous poster hash: bad83...d43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør heller far hva han synes.

Anonymous poster hash: 7ba93...00c

Skrevet

Ville tatt ons- søn eller tir-søn og ikke noe i din uke, lengst mulig på hver plass og minst mulig flytting frem og tilbake.

Skrevet

Takk for svar,flere?

Skrevet

Fast boplass hos en av dere og besøke den andre 1-2 dager i uka

Anonymous poster hash: 83f2d...6fe

Skrevet

Barna er 8.3 og 2 år. Han kan ikke ha barna på mandager. Tenker kanskje ons-søn, eller tors-søn og tors-fred uka som er min. Hva syntes dere?

Fast plass hos deg og hos onsdag til søndag annenhver uke hos far for eldstemann. Det kan være litt lenge for de to minste å være uten deg så lenge så kanskje fredag til søndag for dem til å begynne med.

Går da utifra at du har vært hovedomsorgsperson frem til nå. (tatt mer enn 80% av stell, kos og organisering av hverdagen til barna).

En plutselig overgang der mamma ikke er tilstede over flere dager kan være litt skummelt for de helt små. Kan heller utvide mer og mer etterhvert som de får bedre språk og forståelse.

Enig med svar over at minst mulig flytting frem og tilbake i ukene er bra. "Rene" forutsigbare uker skaper mest trygghet og ro for barna.

Anonymous poster hash: 3bd6e...c3c

Skrevet

Ja det er jeg som har hovedomsorgen for barna,de har vært hos pappaen to uker i sommer men en uke av gangen og det har gått bra. Tror de takler å være der 8 dager i mnd. Hva utgjør det?35%?

Skrevet

Dattera mi er 2,5 år og er hos faren annenhver helg fra fredag til mandag. Selv det var ikke anbefalt fra fvk, de mente det var mer enn de anbefalte for så små..

For den eldste kunne dere hatt ons til man, hvis h'n vil det?

Anonymous poster hash: bc3c8...c96

Skrevet

Ja det er jeg som har hovedomsorgen for barna,de har vært hos pappaen to uker i sommer men en uke av gangen og det har gått bra. Tror de takler å være der 8 dager i mnd. Hva utgjør det?35%?

Husk at ferien også skal regnes inn når dere skriver % brøk.

Sommer, jul, påske osv

Anonymous poster hash: b1103...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...