Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Men følte ikke det var vondt når jeg var der, men var vondt etterpå. Ellers er det akkurat likt. Er det vits å gå til behandling? Kjenner jeg ikke orker de 30 minuttene i bil om jeg ikke må... Anonymous poster hash: 17928...63a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Jeg har ikke hatt noe effekt av fysio. Fysio er ikke den mest effektive behandlingen for bekkenløsning. Prøv heller akupunktur, manuellterapeut eller kiroprator. Anonymous poster hash: 6ee3e...0f4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Null positiv effekt på meg og min bekkenløsning, så jeg droppa ut etter første timen... Ble mye bedre med hvile og normalt mosjon. Anonymous poster hash: 84c5b...921
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Du må nok prøve mer enn 1 time for å kjenne effekt. Det er ofte slik med diverse behandlinger, at effekten kommer etter hvert. Hadde gitt det litt mer tid hadde jeg vært deg, og ikke ventet en fantastisk virkning etter de første par-tre gangene. Anonymous poster hash: 39dfb...7db
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Er nok for tidlig å si noe etter 1 behandling. Gikk der og gjorde øvelser og fikk massasje av nakke, rygg og bekkenmuskulatur. Gikk fast 1x pr.uke fom uke 20 ca. Hadde effekt frem til uke 30. Enn kan ikke forvente mirakler men d hjalp å få løsnet anspent muskulatur og å opprettholde muskelstyrken. Sluttet i uke 30 fordi d eneste som hjalp fom da var hvile. Ble også 100% sykmeldt da. Dessverre er d ingen miraklekurer mot dette:( blitt bedre hos meg nå som babyen er kommet langt ned i bekkenet/ hodet er festet. Er i uke 36. Anonymous poster hash: c50e1...beb
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Man blir selvfølgelig ikke mirakulært bedre av bekkenløsning etter EN behandling! behandling over noe tid kan enten gjøre deg bedre, eller den kan opprettholde dagens situasjon og hindre at du blir værre! behandlingen består gjerne av massaasje og øvelser. Dette løser opp stiv musklatur. "faren" ved bekkenløsning er jo at man kompenserer mye ved å bruke feil musklatur - noe som igjen kan føre til at man bir enda stivere og får lårsninger. Anonymous poster hash: 9a411...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå