Gå til innhold

Bikini eller badedrakt på babysvømming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne på babysvømming, men jeg lurer altså på hva jeg skal ha på meg i vannet? Er så lenge siden jeg i det hele tatt har vært i et basseng at jeg er usikker på om det er ok med bikini? Eller bør jeg se meg om etter en badedrakt? Hva er mest passende, eller er det ikke noe norm her?

Anonymous poster hash: da5e4...8f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde på bikini. HAdde nesten alle de andre mødrene og. Nå var vi der bare 4 ganger da for vi fikk ikke noe ut av det :P

Skrevet

Bruk hva du vil. De fleste hadde badedrakt da jeg var på babysvømming, men har du ikke badedrakt så funker bikini fint.

Ellers litt enig med hun over som skriver at bikini er et "sole seg-plagg"

Skrevet

Når det gjelder å bade med spedbarn og småbarn i basseng så har jeg syntes det alltid har vært mest praktisk og tryggest med enten badedrakt eller type tankini og hipster. Disse små fingrene kan fort rive løs en knytting eller dra ned en stropp. Litt for bluferdighetens del ;-)

Skrevet

Jeg syns badedrakt er mest naturlig. Bikini er til stranden når man skal sole seg.

Nå er jeg sikkert litt rar på dette, etter å ha trent svømming i endel år, så er bikini i svømmehall for meg helt rart.

Gjest Bjørketreet
Skrevet

Jeg ville brukt badedrakt, er mest vandt til det etter å ha gått på svømming selv.

Men folk bruker jo bikini også, det er vel ikke så mange som har en badedrakt liggende uansett? :)

Begge deler er akseptert! Men som ugl@ sier her, så ville det nok vært mest trygt og komfortabelt med badedrakt, hehehe 

Skrevet

Ok takk for svar dere  :) 
Er enig med at bikini liksom er mest til å sole seg i, men så har jeg jo ikke en badedrakt slengende heller.
Kanskje jeg dukker opp i bikini første gangen da, så får jeg se om det heller blir å investere i en badedrakt etterhvert  :) 

HI

Skrevet

Jeg syns badedrakt er mest naturlig. Bikini er til stranden når man skal sole seg.

Nå er jeg sikkert litt rar på dette, etter å ha trent svømming i endel år, så er bikini i svømmehall for meg helt rart.

Enig med deg. Jeg har også trent mye svømming og synes bikini i svømmehall er rart.

Skrevet

Jeg har vært aktiv svømmer, og mener at badedrakt er det som passer best i et basseng - når man skal svømme. Er jeg der med barna, eller på babysvømming, har jeg oftest bikini på. Det har også de fleste andre hatt når vi har vært på babysvømming. Skal jeg svømme bruker jeg badedrakt ;)

Anonymous poster hash: 3b10e...137
Skrevet

Har du bikini kropp så ta den på. Her blir det badedrakt på babysvømmingen.

Gjest Bjørketreet
Skrevet

Ok takk for svar dere  :) Er enig med at bikini liksom er mest til å sole seg i, men så har jeg jo ikke en badedrakt slengende heller.Kanskje jeg dukker opp i bikini første gangen da, så får jeg se om det heller blir å investere i en badedrakt etterhvert  :) HI Anonymous poster hash: da5e4...8f1

Bare bruk bikinien du! :)

Skrevet

Jeg blir å bruke singlet og badeshorts. Det er det eneste som ser rimelig ok ut og dekker det meste av en forfallen kropp.

Anonymous poster hash: 92705...4b9

Skrevet

Jeg foretrekker badedrakt med ungene, minsten er fæl til å dra ned bikinitoppen :P

Gjest sussie77
Skrevet

Ja bikini er greit å bruke :) Har selv brukt både badedrakt og bikini.

Skrevet

Det var et par stk som hadde bikini på babysvømming her. De kom i badedrakt gangen etter. Styggere mager skal du lete lenge etter! Æsj!

Anonymous poster hash: 37dc8...f25

Gjest Bjørketreet
Skrevet

Det var et par stk som hadde bikini på babysvømming her. De kom i badedrakt gangen etter. Styggere mager skal du lete lenge etter! Æsj!

Haha, troll....

Skrevet

Ok takk for svar dere  :) 

Er enig med at bikini liksom er mest til å sole seg i, men så har jeg jo ikke en badedrakt slengende heller.

Kanskje jeg dukker opp i bikini første gangen da, så får jeg se om det heller blir å investere i en badedrakt etterhvert  :) 

HI

Det er bare å gå i bikini, det var flere av mødrene som brukte det når vi var på babysvømming. :)

Skrevet

Hadde på bikini, ikke brukt badedrakt siden før jeg ble tenåring tror jeg.

Skrevet

Bikini, badedrakt har jeg ikke.

Anonymous poster hash: 74257...1a8

Skrevet

Haha, troll....

Eeeh.. Hvorfor antar du at hun er troll? Jeg kunne aldri gått med bikini når magen ser ut som den gjør nå. Og det ser virkelig ikke bra ut med bikini og slaskete nylig-født-mage......

Anonymous poster hash: 7e4e3...87a

Skrevet

Er vel ikke alle som bryr seg om sånt når de skal på babysvømming.

Anonymous poster hash: 9bc0b...38f

Skrevet

Jeg bruker bestandig badedrakt når jeg er i svømmehall (er der MYE). Det er ett plagg som sitter godt på kroppen og som ikke sklir. Det er veldig greit særlig når man skal håndtere ett barn i tillegg.

Anonymous poster hash: 62081...c7a
Skrevet

Er ikke alle som har " slaskete nyfødt mage "4-6 mnd etter fødsel heller. Og de som har burde uansett kunne gå i bikini om de ønsker det. Blir folk støtt av fete folk i badetøy og da eller? Herregud. Men hadde jeg hatt slaskemage ville jeg selv ikke vært komfortabel i bikini.

Anonymous poster hash: 68488...49c

Gjest Bjørketreet
Skrevet

Haha, troll....

Eeeh.. Hvorfor antar du at hun er troll? Jeg kunne aldri gått med bikini når magen ser ut som den gjør nå. Og det ser virkelig ikke bra ut med bikini og slaskete nylig-født-mage......

Anonymous poster hash: 7e4e3...87a

Fordi hun kritiserer andres kropp helt uten hensikt, det virker som et desperat forsøk på å kun provosere.      Hadde det ikke vært for slike holdninger så tror jeg de fleste jenter og kvinner hadde følt seg mye mer selvsikre i egen kropp. Det er greit nok at man gjør det for sin egen del, men at man skal kle seg opp og ''skamme seg'' pga folk mener at du har en stygg mage og tenker æsj bak ryggen din, og dette blandt flere andre som nettopp har fått barn? Om ikke hun er et troll så anbefaler jeg henne å heller begynne å støtte sine medsøstre istedenfor å rakke ned på dem.

Skrevet

Da jeg leste overskrifta tenkte jeg what the fuck, skal hun ha bikini på babyen på babysvømmin?? Hehe, heldigvis noe helt annet du mente:)

Anonymous poster hash: e2549...b2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...