Gå til innhold

Noen som har blitt gravid i slutten av en menstruasjonsperiode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 barn fra før og er 37 år. Jeg bruker ingen prevensjon. Sist jeg og mannen hadde sex, hadde han 2 utløsninger inni meg. Jeg var da helt på slutten/nett ferdig med menstruasjonssyklusen min. Er det noen som har opplevd å bli gravid på denne måten? Eggeløsningen kommer jo sånn ca mellom 2 menstruasjonsperioder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid med eldste dagen før jeg skulle ha mensen. Mamma ble gravid med meg dagen etter mens.

Anonymous poster hash: 84adc...a2c

Skrevet

jeg ble gravid dagen etter mens (DVs dag nr 8 etter 1 mensdag)

Anonymous poster hash: 1199e...48b
Skrevet

Kjenner ei med eggløsning to ganger i mnd. Så klart det er mulig å bli gravid så lenge en har ubeskyttet sex.

Skrevet

Dette ble vel 5.dagen i perioden det da...Sikkert ikke så stor sjans for å bli gravid da :) Får vente i spenning å se ;)

Skrevet

Hvorfor kommer han inni deg om du ikke ønsker å bli gravid da? Eller ønsker du det?

Anonymous poster hash: 05541...86b
Skrevet

Jeg ble gravid da jeg akkurat var ferdig med mensen:)

Anonymous poster hash: 0e683...ce1

Skrevet

Selvfølgelig kan du det, burde ikke du vite det? :-o. Du kan bli gravid selv om det ikke går for han også, sånn til opplysning..

Skal det gå for han og dere ikke bruker prevensjon er det sikrest rett FØR du får mensen, så sant du vet når du har hatt eggløsning og har stabil syklus....

Uansvarlig metode hvis dere ikke ønsker flere barn.

Anonymous poster hash: ab37c...fd2

Skrevet

Jo eldre man blir, jo flere egg slipper man i syklusen. Derfor mange i slutten av 30 åra får toeggede tvillinger.

Anonymous poster hash: b991d...bb9

Skrevet

Hmmm.... Tanken har vært å sette inn hormonspiral, men har desverre ikke kommet så langt da jeg kvir meg pga jeg ble så dårlig sist jeg fikk satt inn. Skulle også sterilisere meg da jeg fikk 4.mann var plan, men så kunne de ikke gjøre det pga at jeg hadde så lav Hb. Så blir jeg gravid så blir jeg gravid. Er veldig glad i barn, så er vel på en måte ikke uansvarlig. Er jeg gravid så har jeg ikke tenkt å fjerne den. Bare lurte jeg, om andre hadde blitt gravide slik rett etter menstruasjon. Takk for svar :)

Skrevet

Sperm kan leve inni deg i opptil en uke, hvilket passer perfekt med en evt eggløsning midt i syklusen..

Og hos meg kan eggløsning variere fra dag 8 til dag 19.

Anonymous poster hash: 56951...d2c
Skrevet

Jeg hadde sex siste dagen i mensen og ble gravid.

Anonymous poster hash: d8e54...68f
Skrevet

Wow, to utløsninger ;)

Anonymous poster hash: a72d2...3f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...