Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Og han var så utrolig nydelig Er gift, men ble rett og slett ganske smigret av komplimentene han serverte. En utrolig nydelig fyr som jeg med sikkerhet hadde takket ja til å kysse dersom jeg hadde vært singel. Måtte neeesten ta meg sammen for ikke å falle for fristelsen Må innrømme at det er koselig å få slike tilbakemeldinger, selv om man er godt gift og mor. Det tror jeg alle trenger Hilsen en som ennå lever på godordene...... Anonymous poster hash: 32b2f...49f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Og han var så utrolig nydelig Er gift, men ble rett og slett ganske smigret av komplimentene han serverte. En utrolig nydelig fyr som jeg med sikkerhet hadde takket ja til å kysse dersom jeg hadde vært singel. Måtte neeesten ta meg sammen for ikke å falle for fristelsen Må innrømme at det er koselig å få slike tilbakemeldinger, selv om man er godt gift og mor. Det tror jeg alle trenger Hilsen en som ennå lever på godordene...... Anonymous poster hash: 32b2f...49f Klart det er hyggelig! Det ikke noe galt i å nyte litt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn sev om man e ri et forhold. En boost for seltiliten! Anonymous poster hash: e7a33...3ad
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Deilig! Hva er det de sier - det er greit å varme seg på bålet bare man ikke griller pølsa Anonymous poster hash: a7228...8a8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Ha ha, ja det er noe i den Anonymous poster hash: 32b2f...49f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Så lenge man holder seg i skinnet så kan man kose seg med den oppmerksomheten. Nå er ikke jeg ut så ofte, men det hender, alltid hyggelig med en uskyldig flørt. Pleier å si det til mannen også jeg da, han synes det er moro. Stoler jo på meg. Deilig å li sett på som attraktiv, selv om det ikke frister til noe mer for mn del. Har jo en flott og kjekk mann. Anonymous poster hash: a4301...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå