Gå til innhold

Ble lagt an på i helgen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og han var så utrolig nydelig :P

Er gift, men ble rett og slett ganske smigret av komplimentene han serverte. En utrolig nydelig fyr som jeg med sikkerhet hadde takket ja til å kysse dersom jeg hadde vært singel.

Måtte neeesten ta meg sammen for ikke å falle for fristelsen ;)

Må innrømme at det er koselig å få slike tilbakemeldinger, selv om man er godt gift og mor. Det tror jeg alle trenger :D

Hilsen en som ennå lever på godordene......

Anonymous poster hash: 32b2f...49f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og han var så utrolig nydelig :P

Er gift, men ble rett og slett ganske smigret av komplimentene han serverte. En utrolig nydelig fyr som jeg med sikkerhet hadde takket ja til å kysse dersom jeg hadde vært singel.

Måtte neeesten ta meg sammen for ikke å falle for fristelsen ;)

Må innrømme at det er koselig å få slike tilbakemeldinger, selv om man er godt gift og mor. Det tror jeg alle trenger :D

Hilsen en som ennå lever på godordene......

Klart det er hyggelig! Det ikke noe galt i å nyte litt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn sev om man e ri et forhold. En boost for seltiliten!

Anonymous poster hash: e7a33...3ad

Skrevet

Deilig! :)

Hva er det de sier - det er greit å varme seg på bålet bare man ikke griller pølsa :)

Anonymous poster hash: a7228...8a8

Skrevet

Ha ha, ja det er noe i den :D

Skrevet

Så lenge man holder seg i skinnet så kan man kose seg med den oppmerksomheten. Nå er ikke jeg ut så ofte, men det hender, alltid hyggelig med en uskyldig flørt. Pleier å si det til mannen også jeg da, han synes det er moro. Stoler jo på meg. Deilig å li sett på som attraktiv, selv om det ikke frister til noe mer for mn del. Har jo en flott og kjekk mann.

Anonymous poster hash: a4301...f4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...