Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Gikk gjennom fb-profilen hans nå, og han har jo vært i omgangskretsen hennes, han! Kompis av Aksel Hennie osv. Kanskje ikke så gode venner nå lenger? Tone vet å by seg fram. Anonymous poster hash: 15755...5f8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Er det veldig uvanlig å finne seg kjæreste fra omgangskretsen sin? Er det veldig uvanlig å få ny kjæreste et halvt år eller hva det er, etter at et forhold ryker? Er det vanlig av deg at du sniker på fremmedes fb? Er det vanlig av deg å skrive om folk du ikke kjenner? Anonymous poster hash: 544a2...8fc
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Er det veldig uvanlig å finne seg kjæreste fra omgangskretsen sin? Er det veldig uvanlig å få ny kjæreste et halvt år eller hva det er, etter at et forhold ryker? Er det vanlig av deg at du sniker på fremmedes fb? Er det vanlig av deg å skrive om folk du ikke kjenner? Anonymous poster hash: 544a2...8fc Det er en KAMERAT av Aksel. Jeg syns det er uvanlig å bli sammen med en kamerat av eksen. Det er alt jeg har å si om den saken. Anonymous poster hash: 15755...5f8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Er det veldig uvanlig å finne seg kjæreste fra omgangskretsen sin?Er det veldig uvanlig å få ny kjæreste et halvt år eller hva det er, etter at et forhold ryker?Er det vanlig av deg at du sniker på fremmedes fb?Er det vanlig av deg å skrive om folk du ikke kjenner?Anonymous poster hash: 544a2...8fc Det er en KAMERAT av Aksel. Jeg syns det er uvanlig å bli sammen med en kamerat av eksen. Det er alt jeg har å si om den saken. Anonymous poster hash: 15755...5f8 Tror ikke det er SÅ uvanlig i dette tilfellet.. Anonymous poster hash: 37051...213
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Kaster ikke bort tiden i hvertfall. Anonymous poster hash: d7532...a13
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Tone kastet ikke bort tiden da hun ble sammen med aksel heller. Hun hopper fra en til en annen Hun er jo litt løs på tråden. Hatt sex med halve fotballaget. Hun og aksel hadde vist ett litt annerledes forhold også, hvor de hadde sex med andre, trekant osv (hørt fra en av aksels kamerater). Jaja de får nå kose seg:) Anonymous poster hash: 953c6...234
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Ikke driv på med sladder! "løs på tråden", herregud, vi lever i 2013 og alle kan ha sex med de man vil uten å bli kalt det. Skjerp deg! Anonymous poster hash: f5f9f...032
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Aksel er/var jo også en venn av han Tone var sammen med før Aksel. Mener å ha lest at det var sånn de ble kjent... Anonymous poster hash: b3360...1cb
Gjest Julia1984 Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Er det virkelig interessant, HI?? Du har jammen lite å gjøre. Først gransker du profilen hans, så tenker du at "nå må jeg inn på dib og sladre...." Stusselige greier...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Er det virkelig interessant, HI?? Du har jammen lite å gjøre. Først gransker du profilen hans, så tenker du at "nå må jeg inn på dib og sladre...." Stusselige greier... Noe sier meg at hi er et stusselig menneske...Nesten så en får vondt av henne - men bare nesten... Anonymous poster hash: 544a2...8fc
*SommerFrisk* Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Tone er vakker! Uansett hvor mye drit du klarer å finne om henne, så klarer du ikke gjøre henne stygg. Skaff deg en hobby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå