Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Jo, men der kommer det opp at jeg skal kjøre veumveien og så mot Skiptvedt og så Askim. Mens Gule sider sier at jeg skal kjøre til Sarpsborg og så videre, og en av de må jo være raskere tror jeg? Så jeg leter etter lokalbefolkning
Steget Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Lenge siden jeg har kjørt der, men jeg mener det er kortest om skiptvet. veldig svingete vei!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Veumveien suger! Kjør om Sarp. Det må være lettere totalt sett. Hvor kjører du fra i Fredrikstad? Det kommer jo litt an på hvilken side av Glomma du er på også. Anonymous poster hash: c7f70...b5b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Kjør om sarpsborg og videre om skiptvet. Anonymous poster hash: 7e1fb...72b
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Jeg kjørte Sarpsborg - Skiptvedt - Askim dit, veldig svingete vei! Men det tok en times tid. Samme tid hjemover, men da kjørte jeg mot Rakkestad og så til Sarpsborg, rette fine veier men mange sinker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå