Gå til innhold

Hvor kjøpe klær 8-12 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere klær til gutter og jenter i alderen 8-12 år?

Jeg er så lei jenteklær som enten er fulle av disney-figurer eller prinsesser, eller som ser "småhorete" ut. Jenta mi er 7 og bruker klær fra str 128 og oppover, Jeg synes hun er altfor liten til "tweens" klærne fra Kappahl og Lindex-

Gutten på 10 er syltynn, og passer heller ikke inn i tweens klærne fra overnevnte butikker. dessuten synes jeg gutteklærne der er vel glorete....

Har handlet litt på NameIt, men synes ikke jeg finner så mye fint der heller.....

Noen som har tips om gode butikker, gjerne på nett?

Jeg er ute etter vanlige, gode bruksklær til skole og fritid. Som ikke er glorete, fulle av paljetter og fjær osv:)

Anonymous poster hash: a5939...a92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min handler stort sett alt på Wow:) om jeg synes det er fint? Både og, men så lenge hun trives og bruker det er jeg glad.

Anonymous poster hash: b8de5...704

Skrevet

Henger meg på, men til gutter da :)

Skrevet

Wow har helt klart enkelte ok plagg, men jammen mye "småhorete" der også som jeg ikke synes passer for en 7-åring!

Anonymous poster hash: a5939...a92
Skrevet

har ei lang tynn jente, så her er little pieces gull 

Anonymous poster hash: 78698...1c1
Skrevet

Little pieces, Zara, laredoute, hm, diverse nettbutikker som jeg ikke kommer på navnet til. Det finnes veldig mye fint og variert hvis man googler litt på barne/ungdomsklær :) Eldstejenta vår på 9 er veldig lang og tynn, så alle fasonger passer henne ikke, men little pieces er vel der vi finner mest som passer, og som ikke er "horete".

Anonymous poster hash: 385e4...7d8
Skrevet

Jeg er en så enkel sjel at jeg liker ensfargede hettejakker fra kjedebutikker og bukser med farger eller vanlige olabukser til gutta. Mange fine farger. Liker også hennes og maurits sine litt tynne ribbestrikkede gensere til 99,- (kanskje litt mer i større str), de finnes også i mye fine farger. Jeg styrer også unna figurer på klær. Gutta mine er 4 og 8 år.

Skrevet

Jeg har to gutter på 9 og 12 år, særlig 12-åringer er veldig lang og tynn så buksene som er lange nok i bena på f.eks HM o.l. er altfor store rundt livet på han.

De har noen t-skjorter o.l fra Cubus, HM og KappAhl, men nesten alle klærne de går i er fra merkene Outfitters Nation og Cost Bart. Begge er danske undomsmerker, min 9-åring bruker str S og 12-åringen M (noe L) fra disse merkene. De har bukser i tommer, så min hengslete 12-åring får bukser som passer i livet og bena samtidig ;)

Outfitters Nation er helt ok på pris, f.eks bukser til 349,- og 399,-

Cost Bart er dyrere, men min 12-åring digger de klærne, særlig buksene.

Begge deler finner du greit på nett, f.eks her:

http://no.outfittersnation.com/on/demandware.store/Sites-NO-Site/no_NO/Search-InternalUrl?cgid=of-male&format=listing&prefn1=goLiveDate&prefv1=-30&renderascategory=of-new-arrivals-male-cat&calledviaalternativeurl=1

Anonymous poster hash: cf2bf...a77
Skrevet

H&m, wow, pomp deluxe, kappahl, lindre o.l.

Er selektiv på klærne, ikke for barnslig, ikke for ungdomsaktig.. Hun er 7 og bruker alt fra 140-152.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...