Gå til innhold

Når spiser dere vanligvis varmmat hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pleier å spise middag (varmmat) mellom 18.00 og 19.00. Selv slutter jeg på jobb ca 16.30, men mannen er sjalden hjemme før 18.30. Hva er vanlig hos dere.

Anonymous poster hash: 0a450...733
Videoannonse
Annonse
Skrevet

16.30-17.30-tida... Alt ettersom hva vi skal ha..

Anonymous poster hash: fcc0f...e8d
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Sånn ca kl 16 er det vanligvis middagstid hos oss, i skoleåret. 

Skrevet

Ca 17.30. Da er vi ferdige til barnetv kl 18.

Anonymous poster hash: 91b9d...50f

Skrevet

Mellom klokken 16 og 17, alt ettersom hva som står på ettermiddagens timeplan.

Mannen kommer hjem til middag og er sammen med ungene til leggetid, så reiser han gjerne på jobb eller jobber hjemmefra noen timer på kvelden igjen. Vi er nesten nødt til å være to for å få kabalen til å gå opp med fritidsinteresser, lekser, vennebesøk, barneselskaper og alt som skjer.

Har fire barn mellom 4 og 12 år og det meste av fritidsinteresser (fotball, håndball, turn, ballett og innebandy) foregår mellom klokken 17 og 19 så vi må ha middag før det.

Anonymous poster hash: eaf9f...285
Skrevet

Kl 16 ca. Da er mannen hjemme fra jobb og som den gode kone og husmor jeg er så er middagen klar, barna nystriglet og rene og sitter som tente stearinlys og venter på min deilige næringsrike og riktige mat :) hehe :)

Skrevet

Ganske sent. Babyen på 8 mnd. får middag rundt kl. 15, vi voksne spiser mellom 18 og 21. Vi syns det er koselig å slappe av og kose oss med god mat etter mini er sovnet.

Skrevet

fint folk spsiser sent. Rundt kl 18- 18:30..

Anonymous poster hash: 18d19...88a
Skrevet

ca 17.30-18 

Jeg er hjemme mellom 16-17 og mannen kommer en gang mellom 17.30-18 

Gjest sussie77
Skrevet

Rundt kl. 16. Noen ganger spiser vi tidligere, og andre ganger som nå i sommer spiste vi ganske sent.

Skrevet

Vi hadde middag kl 16 frem til nå i sommerferien da vi har funnet ut at vi får prøve å ordne oss litt bedre etter barnehagerutinene og heller spiser middag ca kl 18, da er jentungen passe sulten når vi spiser og får i seg ganske bra med mat :)

Skrevet

Mellom 16 og 17. Prøver å få det til senest 16:30 da ungene er sultne når de kommer hjem fra bhg.

Anonymous poster hash: 32b41...1fa

Skrevet

Mellom 17-18:30 en gang.

Skrevet

Som regel mellom 17 og 18.30 en gang.

I helgene kan det ofte bli rundt 19 da vi gjerne spiser ute med flere familier. 4-åringen får da noe lett å spise rundt 17 tiden så hun ikke "døøør av sult" som hun så fint proklamerer i en dramatisk tone ;)

Skrevet

Mellom 16.30 og 17.30.

Er sjelden hjemme før kl 16.15.

Skrevet

Spiser klokka 17.00. Så er det barneTV, bading og tannpuss. Mini må sove til 19.00, ellers blir det alt for lite søvn.

Skrevet

Rundt 18.00-20.00 :) Blir nok noe annet når vi får store barn som skal spise sammen med oss :) 

Gjest Julia1984
Skrevet

16.30-17.30

Synes det er for sent med et såpass stort måltid sent på kvelden

Skrevet

Til vanlig så er det mellom 1730 og 1800, men i ferien så blir det stort sett til 2000-2100.

Skrevet

Kommer an på når vi er ferdige på jobb. Nå får vi kun skolebarn, og jeg skal begynne å jobbe redusert. Da kommer vi til å ha middagen klar til mannen kommer hjem, mellom fire og fem et sted.

Anonymous poster hash: 22233...e98

Skrevet

Har litt dårlig samvittighet for dette, men det blir ofte til at eg kokar til lisja i microen i 16-17-tida når vi kjem heim for så å lage anna middag til oss vaksne i 19-20-tida.

Målet er at vi skal ete saman kl 17.30, og innimellom får vi til det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...