Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Huff er en altfor overnervøs mor Vesla på 3,5 år klaget over vondt i magen etter barnehagen i går og utover kvelden. Kastet opp i går kveld og natt og nå har hun feber. Hun våknet opp i dag tidlig og gråt og klaget over vondt i magen, og det gjør meg litt usikker. Vet vondt i magen er veldig vanlig og tror ikke det her er noe farlig, er bare så usikker. Hvor lenge sitter magevondt i? Haha hysterisk mor Anonymous poster hash: 3761d...d88
scarecrow2011 Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Det høres ut som omgangssyken. Mye drikke ( gjerne farris og eplejuice o.l) og hvile er det som hjelper. Ingen barnehage på noen dager. Varer gjernenoen døgn men er ikke farlig for et ellers friskt barn. Er du usikker så ring legen, de svarer på alt av spørsmål!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 hun er hjemme fra barnehagen så klart omgangsyken kjenner jeg til, var bare smertene i magen jeg hang meg opp i. Hun har heldigvis ikke kastet opp siden den gangen i natt. Drikker mye vann Anonymous poster hash: 3761d...d88
scarecrow2011 Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Mine har hatt vondt i magen når de har hatt omgangssyke, det har forsåvidt jeg også. Min på samme alder sier det når hun er kvalm også. Men vedvarer det eller blir gale så hør med legen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 takk Anonymous poster hash: 3761d...d88
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Omgangssyken ja. Har hatt flere varianter og det kan merkes. Noen ganger romler det veldig høyt, andre ganger har jeg magekramper og atter igjen noen ganger man bare er kvalm. Forskjellige viruser gir forskjellige utslag. Anonymous poster hash: 5da32...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå