siot Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Hvilken p-pille eller minipille er trygg å ta når jeg ammer? Altså at det ikke er skadelig for babyen? Cezarette? Og har dere erfaring med hvilken en blir lett gravid av (eller motsatt) etter p-pilleslutt?
Ugl@ ruger... Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Cerazette kan brukes under amming og er vist noe sikrere enn en minipille synesnjegå huske. Ellers så har man jo hormonspiral, den er ofte brukt, men har man planer om å få flere barn tett så er det litt drøyt å bruke så mye hvis man kun skal ha den feks et år eller to.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Når man ammer er cerazette den eneste minipillen/p-pillen du kan ta. Hormonspiral vet jeg ikke noe om. Går selv på cerazette for tredje gang... Anonymous poster hash: 4e291...1e1
siot Skrevet 6. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2013 Ble dere lett gravide etter å ha gått på cezarette?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Jeg gikk på Cerazette da jeg ammet mellomste, kutta ut da hun var 8mnd, ble gravid da hun var 10 mnd, ammet fortsatt. Anonymous poster hash: 87fe6...2db
siot Skrevet 7. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2013 Høres ut som en lett kan bli gravid etter slutt av Cezarette da :)selv om det ikke er likt for alle
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Jeg går på cerazette nå og etter nr 1. Jeg sluttet på den når vi ville ha nr 2, og ble gravid på 1 forsøk jeg mister mensen av den og.. Vinn-vinn situasjon Anonymous poster hash: ce5d0...230
siot Skrevet 7. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2013 Mister en mensen av den uansett eller bare for noen?
Gjest sussie77 Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 (endret) Når man ammer er cerazette den eneste minipillen/p-pillen du kan ta. Hormonspiral vet jeg ikke noe om. Går selv på cerazette for tredje gang... Anonymous poster hash: 4e291...1e1 Man kan også bruke Conludag.,som også er minipille. Brukte det da jeg ammet. Endret 7. august 2013 av sussie77
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Mister en mensen av den uansett eller bare for noen? Bare for noen. Jeg blødde i 5 mnd, da slutta jeg
rasekatten Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Jeg gikk på den mens jeg ammet, tok meg over 1 år og bli gravid igjen, men det trenger jo ikke og ha noe med pilla og gjøre ble gravid på pilla første gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå