Gå til innhold

baby på 9 mnd som ikke kryper enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker min baby var veldig aktiv da hun var 9 mnd og krøp masse. Ei venninde sin baby logger bare der enda når hun er på besøk. . Kan åle seg litt men... er dette sent?

Anonymous poster hash: f38d8...1b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger*

Anonymous poster hash: f38d8...1b2

Skrevet

Det er sent, men det trenger ikke være noe galt. Noen babyer hopper over krypingen og enten begynner å ake seg på rompa eller bare reiser seg en dag.

Anonymous poster hash: c6527...e9c
Skrevet

Min siste krøp ikke før han var 11 mnd og gikk da han var 17.

En frisk og rask gutt, han gadd bare ikke før, var like greit å komme seg fremover på andre måter.

Noen er bare tregere enn andre.

Skrevet

Ikke noe uvanlig. Mine krøp da de var 10 mndr, gikk da de var hhv 13 og 14 mndr.

Skrevet

Min krøp aldri men gikk ved 10 mnd. Selv om ditt barn krøp ved 8 mnd betyr det ikke at alle barn må det.

Anonymous poster hash: 14137...81f

Skrevet

Mitt barn krøp da han var 14 mnd og gikk fra 9 mnd.

Anonymous poster hash: 9631d...e23

Skrevet

Ikke kjempesent vil jeg si...! Min krøp da han var 14 mnd og begynte å gå for få uker siden og da var han 20 mnd. Ingen på helsestasjonen som reagerte nevneverdig på dette! Slapp av! Ungen har goooood tid på seg :-)

Anonymous poster hash: d9d8b...7be

Skrevet

med krøp, mener du krabbe da? som på alle fire, eller mener du å dra seg fremover med armene? Min jente krøp ikke før hu var ca 10 måneder selv... klarte seg fint med rullingen... hu krabbet ikke før hu var 12 måneder....nå er hu 16 måneder og går ikke selv enda... hu har veldig god tid hu min..hu gidder rett og slett ikke, men vi var hos fysio fordi siden hu ikke er så aktiv hadde hu ikke styrke i armer og rygg til å opp å krabbe... hu hadde gjort det til slutt, men det hadde tatt enda lenger tid...

Skrevet

Det er helt innenfor, noen har goood tid, andre, som mine to hadde dårlig tid, gikk 11 mnd gammel. Har alltid ønsket meg en med god tid, kanskje lillepia i magen?? *krysser fingrene for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...