Husbygger Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg vet at den varierer, men er det snakk om mangen tusen som regel? Vi er på ferie å fikk melding av svigers i kveld om at ei hylle i vitrineskapet hjemme hos oss har ramla ned. Knust 6 tallerkener og sausenebb til fin serviset vårt. Det blir noen tusen hvis vi skal kjøpe nytt, så vi håper forsikringen dekker det. Skal selvfølgelig ringe forsikringsselskapet i morgem Men er nysgjerring om noen vet sånn ca pris.
<3 2G <3 Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Tror ikke jeg hadde tenkt på å kontakte de jeg, å jeg har uten egenandel og tak. Er sikkert rar.
DaTuMa Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Vi har 4000 i egenandel. Men dekker innbo sånne ting da?
Husbygger Skrevet 5. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2013 Det som står på nett er at de dekker uhell i hjemmet. Så vi er ikke sikre, men dette har jo skjedd i ett helt tomt hus (kun hamsteren som svigers mater og "vanner" er hjemme), så det må jo være uhell, eller? Bare sausenebbet koster/kostet 1500 kr, aner ikke hvor mye en tallerken koster så det må også sjekkes. Men hvis vi har 4000 i egenandel så er det ikke verdt å bruke forsikringen tror jeg. Da vet jeg isåfall hva vi skal ønske oss til bursdager å jul fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå